İçerik odaklı dil öğretim yaklaşımının öğrencilerin dil edincine katkısı
dc.contributor.advisor | Toksöz, Nesrin | |
dc.contributor.author | Erselcan, Nilgün | |
dc.date.accessioned | 2020-12-29T11:16:13Z | |
dc.date.available | 2020-12-29T11:16:13Z | |
dc.date.submitted | 2004 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/398884 | |
dc.description.abstract | ÖZET Bu çalışma Yıldız Teknik Üniversitesinde HazırlücJBirinci ve ikinci sınıflara yönelik olarak tasarlanan İngilizce dil programlan için yapılmış bir gereksinim çözümlemesidir. Erek kitle olarak hazırlık, birinci ve ikinci sınıf ile Fizik Bölümü dördüncü sınıf öğrencileri seçilmiştir. Ayrıca Temel İngilizce, Modern Diller Bölümü ve Fizik Bölümü öğretim elemanlarının da görüş ve önerilerine yer verilmiştir. Yapılan gereksinim çözümlemesi sonucunda İçerik Odaklı Dil öğretimi Yaklaşımı çerçevesinde Fizik Bölümüne yönelik örnek bir ders programı tasarlanmıştır. VH | |
dc.description.abstract | ABSTRACT This study is based on a need analysis for English learning programs designed for preparatory, the first and the second year students at Yıldız Technical University. Its aim is to find out to what extent these English Learning Programs overlap with students' needs and interests. Preparatory the first and the second and the fourth year students at Physics Department were selected as the target learner group. Besides, opinions of the instructors at Basic English Department, Modern Language Department and Physics Department were taken. In this study a sample syllabus has been designed for physics department students. vm | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | İçerik odaklı dil öğretim yaklaşımının öğrencilerin dil edincine katkısı | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Anabilim Dalı | |
dc.identifier.yokid | 164674 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 148148 | |
dc.description.pages | 200 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |