Show simple item record

dc.contributor.advisorToksöz, Nesrin
dc.contributor.authorErselcan, Nilgün
dc.date.accessioned2020-12-29T11:16:13Z
dc.date.available2020-12-29T11:16:13Z
dc.date.submitted2004
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/398884
dc.description.abstractÖZET Bu çalışma Yıldız Teknik Üniversitesinde HazırlücJBirinci ve ikinci sınıflara yönelik olarak tasarlanan İngilizce dil programlan için yapılmış bir gereksinim çözümlemesidir. Erek kitle olarak hazırlık, birinci ve ikinci sınıf ile Fizik Bölümü dördüncü sınıf öğrencileri seçilmiştir. Ayrıca Temel İngilizce, Modern Diller Bölümü ve Fizik Bölümü öğretim elemanlarının da görüş ve önerilerine yer verilmiştir. Yapılan gereksinim çözümlemesi sonucunda İçerik Odaklı Dil öğretimi Yaklaşımı çerçevesinde Fizik Bölümüne yönelik örnek bir ders programı tasarlanmıştır. VH
dc.description.abstractABSTRACT This study is based on a need analysis for English learning programs designed for preparatory, the first and the second year students at Yıldız Technical University. Its aim is to find out to what extent these English Learning Programs overlap with students' needs and interests. Preparatory the first and the second and the fourth year students at Physics Department were selected as the target learner group. Besides, opinions of the instructors at Basic English Department, Modern Language Department and Physics Department were taken. In this study a sample syllabus has been designed for physics department students. vmen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleİçerik odaklı dil öğretim yaklaşımının öğrencilerin dil edincine katkısı
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentEğitim Bilimleri Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid164674
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityYILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid148148
dc.description.pages200
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess