Alan Ayckbourn`s theatricality and use of comedy in Woman in Mind, A Small Family Business and Henceforward: marriage, family, private-public and absence of standarts
dc.contributor.advisor | Gilligan, David | |
dc.contributor.author | Bayol, Ebru | |
dc.date.accessioned | 2020-12-02T13:18:28Z | |
dc.date.available | 2020-12-02T13:18:28Z | |
dc.date.submitted | 1994 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/39553 | |
dc.description.abstract | ÖZET Alan Ayckbourn'un Woman in Mind, A Smal 1 Fami ly Business ve Henceforward Adlı Oyunlarındaki Sahne Sanatı ve Mizahı: Evlilik, Aile, Kişisel - Toplumsal Yaşam ve Eksik Değer Yargıları Ebru Bayol İngiliz Edebiyatı Yüksek Lisans Tez Yöneticisi : Dr. David Gilligan Ocak, 1994 Bu tez Alan Ayckbourn'un son oyunlarından olan Woman in Mind, A Smal 1 Business ve Henceforward üzerinde yoğunlaşarak Ayckbourn'un görsel öğelerden nasıl faydalandığını ve mizahi tarzını incelemeyi amaçlar. Ayrıca, bu oyunlarda evlilik kurumunun bozuk yapısı ve bunun çocuklar üzerindeki etkisi, kişisel ve toplumsal hayatın ayrılmaz oluşu ve toplumdaki eksik değer yargıları temaları üzerinde durulacaktı r. in | |
dc.description.abstract | Abstract Alan Ayckbourn's Theatricality and Use of Comedy in Woman in Mind, A Small Family Business and Henceforward: Marriage, Family, Public - Private and Absence of Standards Ebru Bayol M.A. in English Literature Advisor: Dr. David Gilligan January, 1994 The aim of this dissertation is to focus on three of Alan Ayckbourn's recent plays, namely Woman in Mind. A Small Business and Henceforward in order to analyse how Ayckbourn employs visual elements and how he creates comedy while he writes about such themes as the destruction of marriage and its effects on children, the inseparable nature of private and public and the absence of standards. IV | en_US |
dc.language | English | |
dc.language.iso | en | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Sahne ve Görüntü Sanatları | tr_TR |
dc.subject | Performing and Visual Arts | en_US |
dc.subject | İngiliz Dili ve Edebiyatı | tr_TR |
dc.subject | English Linguistics and Literature | en_US |
dc.title | Alan Ayckbourn`s theatricality and use of comedy in Woman in Mind, A Small Family Business and Henceforward: marriage, family, private-public and absence of standarts | |
dc.title.alternative | Alan Ayckbourn'un Woman in Mind, A Small Family Business ve Henceforward adlı oyunlarındaki sahne sanatı ve mizahı: Evlilik, aile, kişisel-toplumsal yaşam ve eksik değer yargıları | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Diğer | |
dc.subject.ytm | Value judgment | |
dc.subject.ytm | Marriage | |
dc.subject.ytm | Theatre | |
dc.subject.ytm | Social life | |
dc.subject.ytm | Theater plays | |
dc.subject.ytm | Stage arts | |
dc.subject.ytm | Ayckbourn, Alan | |
dc.subject.ytm | Humour | |
dc.identifier.yokid | 36252 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | İHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 36252 | |
dc.description.pages | 46 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |