Show simple item record

dc.contributor.advisorAlver, Füsun
dc.contributor.advisorStruck, Ernst
dc.contributor.authorBohlender, Arthur
dc.date.accessioned2020-12-29T10:48:37Z
dc.date.available2020-12-29T10:48:37Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2020-02-04
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/394446
dc.description.abstractMevcut çalışmanın konusu, Alman danışmanlık kalitesinin uluslararası müsteri hangi ölçüde etkilediğidir. Bunun için `Made in Germany`, müşteri memnuniyeti ve alman danışmanlık kalitelerine yönelik mevcut teoriler incelenmektedir. Bir karşılaştırma yapılabilmesi amacıyla elde edilen ön bilgiler cluster analizi yoluyla değerlendirilmekte, bunlardan nitel anketler hazırlanmakta ve hazırlanan sorular hem dahili uzmanlar ile danışmanlara hem de bağımsız deneklere yöneltilmektedir. Araştırmacı, verilerin değerlendirilmesini mümkün kılmak için bir kategori sistemi oluşturmaktadır. Çalışma esnasında birçok ipucu `Made in Germany` etiketinin kaliteli Alman işçiliğinin algılanması konusunda cazip bir ön gösterge olduğunu ortaya koymuştur. Görüşme yapılan kişilerin Alman kalitesini uluslararası alanda oldukça başarılı ve yüksek nitelikli olarak değerlendirmeleri ve bunun danışmanlık kalitesine de uygulanabilir olduğunu düşünmeleri dikkat çekmektedir.Anahtar kelimeler: Made in Germany, danışmanlık kalitesi, müşteri memnuniyeti, uluslararası müşteri, algılamaTarih: 01.07.2019
dc.description.abstractThe present paper examines in what way international clients are influenced by German quality of advice. The analysis takes into account existing theories of `Made in Germany`, customer satisfaction and quality of German consulting. In order to be able to make a comparison all gained prior knowledge is evaluated in a cluster analysis before qualitative questionnaires are developed and experts and consultants as well as independent test persons are interviewed. The researcher develops a category system to enable the evaluation of the data. During the study several indications for `Made in Germany` as an attractive predictor for the perception of German value work have been revealed. It was striking that interviewees who rated German quality as generally high and successful in international comparison were also able to imagine it is applicable to the quality of advice. Key words: Made in Germany, Quality of Advice, Customer Satisfaction, International Clients, PerceptionDate: 01.07.2019en_US
dc.languageGerman
dc.language.isode
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectPsikolojitr_TR
dc.subjectPsychologyen_US
dc.subjectSosyolojitr_TR
dc.subjectSociologyen_US
dc.titleMade in Germany - inwiefern beeinflusst die Deutsche beratungsqualität den globalen klienten?
dc.title.alternativeMade in Germany` - Alman danışmanlık kalitesi müşteri hastaları hangi ölçüde etkilemektedir?
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-02-04
dc.contributor.departmentDiğer
dc.identifier.yokid10289165
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityTÜRK-ALMAN ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid606871
dc.description.pages400
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess