Show simple item record

dc.contributor.advisorOsmanoğlu, Ömer
dc.contributor.authorYazici, Tuba Nur
dc.date.accessioned2020-12-29T09:07:21Z
dc.date.available2020-12-29T09:07:21Z
dc.date.submitted2018
dc.date.issued2019-01-22
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/377492
dc.description.abstractGençlerin sosyal medya kullanım sıklıkları ile materyalist eğilimleri arasındaki ilişkiyi bütün yönleriyle incelemektir. Yapılan araştırma neticesinde gençlerin sosyal medyayı kullanım süreleri ile materyalistik eğilimleri arasında ölçek alt faktörlerinin bir kısmında anlamlı bir ilişki bulunmuştur. Sosyal medya ve materyalizmin günümüzde gittikçe etkinliğini artırıyor ve dünyamıza yön veriyor olması ile bu durumun getirdiği sonuçlar üzerinde farkındalık oluşturmaktır. Tüm bunlara ek olarak; gençlerin sosyal medya kullanım sıklığı ile materyalist eğilimleri arasında nasıl bir ilişki olduğunu ve hangi noktalarda daha önemli etkilerinin bulunduğunu da inceleme fırsatı yakalanmış olacaktır.
dc.description.abstractTo examine the relation between the young generation's frequency of using social media and their materialistic tendencies. Materialistic tendency of youth increases with regard to rise of duration time on social media and internet. The purpose of this work is to create awareness about the effect of social media and materialism that increase its influence nowadays.In addtion to all, this work gives the opportunity to discuss what kind of relationship do frequency of using social media and materialistic tendency have and which points are more important in this relationship.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectPsikolojitr_TR
dc.subjectPsychologyen_US
dc.titleGençlerin sosyal medya kullanım sıklıkları ile materyalistlik eğilimleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
dc.title.alternativeThe relationship between the young generation's frequency of using social media and their materialistic tendencies
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-01-22
dc.contributor.departmentKlinik Psikoloji Anabilim Dalı
dc.subject.ytmSocial media
dc.subject.ytmSocial psychology
dc.subject.ytmPsychological perception
dc.subject.ytmYoungs
dc.subject.ytmMaterialism
dc.identifier.yokid10186331
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid502891
dc.description.pages113
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess