Show simple item record

dc.contributor.advisorGöksel, Ahmet Bülend
dc.contributor.authorElden, Müge
dc.date.accessioned2020-12-29T07:42:27Z
dc.date.available2020-12-29T07:42:27Z
dc.date.submitted1996
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/348153
dc.description.abstractÖZET `Reklâm Kampanyalarında Konumlandırma Ve Stratejik önemi` başlıklı doktora tezinde, günümüzün pazar ortamı, rekabet koşulları ve tüketici yapısı gözönüne alınarak pazarlama iletişimi elemanlarından reklâmın üretici işletmeler açısından giderek öneminin artmasından ve reklâm faaliyetlerinin çok büyük maliyetler içermesinden hareketle bir yaratıcı strateji olarak konumlandırma stratejisinin, reklâm kampanyalarında kullanımıyla elde edilen değişim ve gelişim incelenmiştir. Tezin birinci bölümünde; pazarlama iletişimi bütünü içinde reklâmın yeri ve Önemi vurgulanmış, bu çerçevede reklâmcılık çalışmalarına rehber teşkil edebilecek bir pazarlama iletişimi stratejisi oluşturma ve geliştirme süreci ele alınmıştır. Ardından da pazarlama iletişimi stratejisi ile doğrudan üintili olan konumlandırmanın bir reklâm stratejisi olarak nasü kullanıldığı araştırılmıştır. ikinci bölümde; bir reklâm kampanyası oluşum süreci içinde yer alan aşamalar ayrıntılı olarak ele alınarak, kampanya için yaratıcı stratejilerin ve yaratıcılığın önemi tartışılmıştır. Bu bağlamda bir yaratıcı strateji olan konumlandırma stratejisinin reklâm kampanyası oluşum sürecine etkileri ele alınmıştır. üçüncü bölümde ise; reklâmcılıkta bir yaratıcı strateji olarak kullanılan konumlandırma stratejisine temel teşkil eden yaklaşımlardan hareketle konumlandırma ve yeniden konumlandırma strateji türleri tek tek ele alınarak, bunları açıklamaya yardımcı olacak ilginç örnek kampanyalar incelenmiştir.
dc.description.abstracten_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.titleReklam kampanyalarında konumlandırma ve stratejik önemi
dc.typedoctoralThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmAdvertising campaigns
dc.subject.ytmTelevision advertisements
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmConsumers
dc.identifier.yokid52335
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityEGE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid52335
dc.description.pages157
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess