Show simple item record

dc.contributor.advisorÖzden, Zafer
dc.contributor.authorGençer, Demet
dc.date.accessioned2020-12-29T07:39:28Z
dc.date.available2020-12-29T07:39:28Z
dc.date.submitted2001
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/347236
dc.description.abstractTÜRKÇE ABSTRACT (en fazla 250 sözcük): fTÜBİTAK/TURDOK' un Ahstrakt Hazırlama Kılavuzunu knllanmız) İletişim günümüzde yalmzca toplumsal etkileri bakımından değil, yoğun rekab ortamına sahip olan ekonomik alanda faaliyet gösteren işletmelerin yaşamları sürdürebilmeleri açısından da önemli bir noktadadır. Ulusal ve uluslararası düzeye taşuii işletme faaliyetlerinde mal ve hizmetleri tanıtmak, tutundurmak, olumlu bir imaj yaratmak v çabalar için geniş kitlelere hitap etmeyi sağlayacak kitle iletişim araçlarına ihtiy duyulmaktadır. İşletme hedef kitlelere ulaşmak için gerçekleştireceği halkla ilişkiler faaliyetlerin yoğun bir biçimde iletişim araçlarım ve yöntemlerine başvurmaktadır. Bilinmektedir ki hail ilişkiler faaliyetlerinin temelinde iletişim yatmaktadır. Dolayısıyla iletişim teknolojilerinde biçimlerinde meydana gelen her yeni değişim halkla ilişkiler faaliyetlerinde de yansır bulmaktadır. Bu çalışmada iletişim, kitle iletişimi kavramları ele alınırken bu olguların hail ilişkiler disipliniyle arasındaki bağ incelenmiş; iletişimin tarihsel gelişim süreci içerisinde teknolojik yapılanmasının halkla ilişkiler faaliyetlerinde nasıl bir uygulama bulduğu özellil son dönem iletişim teknolojileri gözönünde tutularak incelenmiştir.
dc.description.abstractİNGİLİZCE ABSTRACT (en fazla 250 sözcük) : Today, communication is important not only for its effects on social life, but also the survival of companies that are operating in a competitive econimic enviroment. 1 management operations at national and international scale, mass communication devices needed to address large audiences in order to promote products and services; to creat< positive image and so on. Menagement functions heavily rely on communication devices and methods to rei target audiences. It is a well-known fact that communication is the foundation of pul relation operations. Therefore, every development that takes place in communicat technologies and methods is reflected in public relations. This study examines mass communication concepts while analyzing the link betw< these consepts and the public relations practice, and, investigates how the technologi constitution of communication throughout is applied to public relations.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.subjectRadyo-Televizyontr_TR
dc.subjectRadio and Televisionen_US
dc.subjectİletişim Bilimleritr_TR
dc.subjectCommunication Sciencesen_US
dc.titleİletişim teknolojisindeki gelişmelerin halkla ilişkilere etkisi
dc.title.alternativeThe Effects of communication technologies on public relations
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentRadyo Televizyon Anabilim Dalı
dc.subject.ytmMagazines
dc.subject.ytmNewspapers
dc.subject.ytmNewspapers
dc.subject.ytmMedia
dc.subject.ytmTelevision
dc.subject.ytmRadio
dc.subject.ytmMass communication
dc.subject.ytmCommunication technology
dc.subject.ytmCommunication
dc.subject.ytmPublic relations
dc.subject.ytmMass media
dc.identifier.yokid109862
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityEGE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid107494
dc.description.pages160
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess