Search
Now showing items 1-2 of 2
Üniversite hazırlık sınıfı işitme engelli öğrencilerinin okuma sonrası soruları yanıtlamalarında `soru-yanıt ilişkileri` stratejisinin kullanımı
(2018-08-06)
YÜKSEK LİSANS TEZ OZU ÜNİVERSİTE HAZIRLIK SINIFI İŞİTME ENGELLİ ÖĞRENCİLERİN OKUMA SONRASI SORULARI YANITLAMALARINDA `SORU YANIT İLİŞKİLERİ` STRATEJİSİNİN KULLANIMI Güzin İÇDEN Özel Eğitim Anabilim Dalı Anadolu Üniversitesi ...
İşitime engelli gençlere uygulanan sözcük dağarcığı geliştime stratejilerinin incelenmesi
(2018-08-06)
Bu araştırmanın genel amacı, işitme engelli üniversite öğrencilerinin mesleki eğitimlerindeki sözcük dağarcıklarının gelişimi için kullanılan stratejilerin incelenmesidir. Araştırmanın katılımcıları Anadolu Üniversitesi ...