Show simple item record

dc.contributor.advisorTürkel, Asuman
dc.contributor.authorAkbaş, Elif
dc.date.accessioned2020-12-29T07:27:35Z
dc.date.available2020-12-29T07:27:35Z
dc.date.submitted2006
dc.date.issued2020-12-02
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/344702
dc.description.abstract?İstanbul ili, Fatih ilçesi, ilköğretim okulu öğretmenlerinin Duygusal zekâ düzeylerininbelirlenmesi? adlı bu çalışmada duygusal zekâ konusunda bilgi verilmiştir. Araştırmadakişisel bilgi anketi? ve ?Duygusal zekâ ölçeği? kullanılmıştır. Bu araştırmanın örneklemini80 ilköğretim okulu öğretmeni oluşturmaktadır. 80 kişiye uygulanan anketten elde edilenveriler literatür ışığında yorumlanmıştır. Hiç kuşkusuz ?Duygusal zekâ? gelecek yıllardada yoğun ilgi gören ve araştırılan bir konu olmaya devam edecektir.Anahtar Kelimeler: Duygusal Zekâ, İlköğretim Okulu Öğretmenleri
dc.description.abstractIn this study, which is called ?Determining the emotional intelligence levels of the primaryschool teachers in Fatih, İstanbul?, information on emotional intelligence has been given.?Personal information survey? and ?Emotional intelligence scale? have been used in theresearch.The sampling has been made with 80 primary school teachers.Data gained fromthe survey conducted to 80 people have been interpreted through the help of theliterature.There is no doubt that study ?Emotional Intelligence? will be one of subjects thatis most interested and searched in the future also.Key Words: Emotional intelligence, Primary school teachersen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleİstanbul ili Fatih ilçesi ilköğretim okulu öğretmenlerinin duygusal zeka düzeylerinin belirlenmesi
dc.title.alternativeDetermining the emotional intelligence levels of the primary school teachers in fatih, İstanbul
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-12-02
dc.contributor.departmentEğitim Yönetimi ve Denetimi Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid155074
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityYEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid190096
dc.description.pages143
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess