Show simple item record

dc.contributor.advisorSavaş, Ahmet Tuğrul
dc.contributor.authorTaş, Şahnaz
dc.date.accessioned2020-12-29T07:27:08Z
dc.date.available2020-12-29T07:27:08Z
dc.date.submitted2006
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/344616
dc.description.abstractBu tez çalışmasında, mağaza yönetiminde eğitimin önemi ve çalışanların eğitimlere bakış açısı açıklanmıştır. Perakendecilik sektöründe müşteri hizmetlerinde başarılı olabilmek için çalışanların yaptıkları işe hakim olmaları gerekmektedir. Hatasız hizmet sunulabilmesi ve müşteri memnuniyetinin sağlanabilmesi için herşeyden önce çalışanların güleryüzlü olabilmesi gerekir bunun içinde çalışanların yaptıkları işten keyif almaları, takım halinde çalışabilmeleri gerekmektedir. Araştırmada, Türkiye'nin en büyük perakendeci kuruluşlarından birine bağlı olarak hizmet veren bir satış mağazasında çalışanların aldıkları eğitimler ile ilgili memnuniyetleri ve eğitimlere verdikleri önem gösterilmeye çalışılmıştır. Araştırmanın sonunda, çalışanların eğitim almaya gönüllü olduklarını fakat verilen eğitimlerin onlar için yeterli olmadığı bulunmuştur. Bu yüzden, eğitim yöntemleri ve içerikleri çeşitlendirilmelidir.Anahtar Kelimeler: Perakendecilik,F.ğitim, İş Tatmini, Kğitim Memnuniyeti
dc.description.abstractThe aim of the thesis is to investigate the importance of employee training, and workers' views about training in retail service sector. In order to obtain customer satisfaction in the retail sector, the employees should have control over their jobs. Above all, the employees should be friendly in order to give the service flawless, and to obtain customer satisfaction. To be friendly, the employees have to enjoy their work and be good at teamwork. In the present research, training satisfaction and the importance of training were observed in one of the biggest retail store in Turkey. The findings indicated that employees are willing to take training but the available training is not sufficient for them. Therefore, the training methods and contents should be increased in variety.Keywords: Retail, job Training, Job Satisfaction, Training Satisfaction.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleMağaza yönetiminde eğitimin önemi ve bir uygulama
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid194083
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityYEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid152416
dc.description.pages105
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess