Show simple item record

dc.contributor.advisorAkdağ Aycibin, Semiha Füsun
dc.contributor.authorİncirci Öçalan, Ahu
dc.date.accessioned2020-12-29T07:26:16Z
dc.date.available2020-12-29T07:26:16Z
dc.date.submitted2007
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/344436
dc.description.abstractBu çalısma, yabancı dil öğretmenlerinin çoklu zeka düzeyleri ile kullandıklarıyabancı dil öğretim yöntemlerinin iliskisini arastırmaktadır. Çoklu zeka düzeyleri vekullanılan yabancı dil öğretim yöntemleri arasında bir bağlantı bulunduğunu ortayaçıkartmak amacıyla ?stanbul Anadolu yakasındaki Yabancı Dil Ağırlıklı devlet liselerindegörev yapan yabancı dil öğretmenlerine anket uygulanmıstır.Çalısmada elde edilen sonuçlar; çoklu zeka düzeyleri yüksek olan yabancı dilöğretmenlerinin daha modern öğretim yöntemlerini tercih ettiklerini göstermektedir.Geleneksel yabancı dil öğretim yöntemlerini kullanan yabancı dil öğretmenlerinin isesözel?dilsel zeka düzeyleri yüksek bulunmustur.
dc.description.abstractThis study examines the relationship between the foreign language teachers?multiple intelligence levels and the foreign language teaching methods they use. Twoquestionares were made with foreign language teachers who work in Foreign EducationLycées? in Anatolion side of Istanbul to show that there is a connection between multipleintelligence level and methods used.The results indicate that while foreign language teachers who have a high level ofmultiple intelligence prefer more modern methods, the English teachers who use traditionalmethods have high verbal-linguistic intelligence levelsen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleYabancı dil öğretmenlerinin çoklu zeka düzeyleri ile kullandıkları yabancı dil öğretim yöntemlerinin ilişkisi
dc.title.alternativeThe relationship between the foreign language teachers' multiple intelligence levels and foreign language teaching methods they use
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentEğitim Yönetimi ve Denetimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmMultiple Intelligence Theory
dc.subject.ytmLanguage teaching
dc.subject.ytmForeign language teaching
dc.subject.ytmTeaching methods
dc.subject.ytmTeachers
dc.subject.ytmTeaching
dc.identifier.yokid9004483
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityYEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid241818
dc.description.pages91
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess