Show simple item record

dc.contributor.advisorÇetin, Canan
dc.contributor.authorÇelik, Ekrem
dc.date.accessioned2020-12-29T07:25:04Z
dc.date.available2020-12-29T07:25:04Z
dc.date.submitted2008
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/344193
dc.description.abstractEğitimin önemi ve teknolojinin faydası tartışmaya gerek olmayacak bir açıklıkla ortadadır. Yüzyıllardır klasik bir şekilde sürdürülen eğitim sisteminin artık teknolojiden uzak kalması da mümkün değildir. Teknolojinin sürekliliği ve gelişmesi yine eğitim sayesinde mümkün olabilir. Bu iki kavramı birbirinden ayrı düşünmek mümkün değildir.Bu çalışmamızda konuyla ilgili kavramlardan başlayarak, teknolojinin gelişimine paralel olarak dünyamıza giren bilgisayar ve bilgisayar programlarının eğitim alanında nasıl kullanılabileceği anlatılmaya çalışılmıştır.Teknolojinin eğitimde kullanılmasının idareciler, öğretmenler ve öğrenciler üzerinde olası etkileri ortaya konulmaya çalışılmıştır çalışılmıştır.Milli Eğitim Bakanlığının desteklediği örnek bir otomasyon programının örneklerle anlatılması, uygulama şekli, sorun ve çözüm önerileriyle desteklenen tez bir anket çalışmasıyla sonlandırılmıştır.
dc.description.abstractIt is clear that, the importance of education and advantages of technology is not necessary discussed. Also, it is impossible to hold education that classically continued for centuries far from technology. On the other hand, continues and development of technology can be only possible by the help of education. It is impossible to think of these two concepts seperated each other.At this work; by starting concepts about subject, it was tried to explain how computer and software programs those became member of te world paralel to development of technology can be used at education field.It was also aimed to explain the possible effects of the usage of technology in edication on administrators, educators and students.The thesis is finished by an inquery with commentaries and solution offers. Finaly, a sample otomation program supported by National Ministry of Education has been expained by examles at appendixen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleEğitimciler açısından bilişim teknolojileri ve otomasyon sistemlerinin kullanımına bakış
dc.title.alternativeThe view at the usage of information technologies and otomation systems at education from educators? angle
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentEğitim Yönetimi ve Denetimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmEducation technology
dc.subject.ytmEducational software
dc.subject.ytmEducation
dc.subject.ytmEducation communication
dc.subject.ytmEducational techniques
dc.subject.ytmEducation management systems
dc.subject.ytmEducational environment
dc.identifier.yokid305814
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityYEDİTEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid220553
dc.description.pages123
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess