Show simple item record

dc.contributor.authorUzkesici, Nuray
dc.date.accessioned2020-12-28T14:36:28Z
dc.date.available2020-12-28T14:36:28Z
dc.date.submitted1985
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/334072
dc.description.abstractEti Şirketler Grubu dört anonim şirketten oluşmaktadır. Çalışmanın ilk bölümünde bu dört şirketin kısaca tanımına yer verilmiştir. İkinci bölümde ise Eti Şirketler grubunda karşılaşılan sorunlar iki ana başlık altında incelenmiştir. Önce işletmelerin pazarlama yönetiminde karşılaştığı sorunlar, daha sonra da bu sorunların ortaya çıkmasında etkili olan işletme içi faktörler ele alınmıştır. Sonuç ve öneriler bölümünde sorunların genel bir değerlendirmesi ve işletmedeki öncelikle ele alınması gereken sorunlar ile bu sorunlara çözüm olabilecek öneriler sunulmuştur.
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleEti Şirketler Grubu`nun uluslararası pazarlama yönetimine ilişkin sorunları
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10036676
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityANADOLU ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid362742
dc.description.pages53
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess