Browsing TEZLER by Author "d42f0a6ea5c556c6c2206b6d5edcd232"
Now showing items 1-2 of 2
-
Seçmenlerin, siyasal katılım düzeyleri ve adayın politik konumuna (İktidar/muhalefet) bağlı olarak olumlu/olumsuz siyasal reklamlara ve reklamın kaynağına yönelik tutumları
Kutlu, Ömer (ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-04-05)Bu çalışmanın probleminin kaynağında siyasette üslubun seçmenler özelindeki etkileri yer almaktadır. Bu genel problemin altında siyasal iletişimde kullanılan olumlu ve olumsuz mesaj stratejilerinin seçmenleri siyasal ikna ... -
Televizyon reklamlarında yaratıcı yapım uygulamaları: Türk televizyon reklamlarında (2005)yaratıcı yapım bileşenleri
Kutlu, Ömer (ANADOLU ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)iiYÜKSEK L SANS TEZ ÖZÜTELEV ZYON REKLAMLARINDA YARATICIYAPIM UYGULAMLARI: TÜRK TELEV ZYON REKLAMLARINDA (2005)YARATICI YAPIM B LEŞENLERÖmer KUTLUReklamcılık ve Halkla lişkiler Anabilim DalıAnadolu Üniversitesi Sosyal ...