Search
Now showing items 1-2 of 2
Reklamda absürtlüğün reklama yönelik tutum ve hatırlama üzerine etkileri
(2018-08-06)
Absürtlük, reklam yaratıcıları tarafından yaygın biçimde kullanılıyor olsa da reklamda absürtlüğün etkileri üzerine yapılmış araştırmalar oldukça sınırlıdır. Bu çalışmada, reklamda absürtlüğün reklama yönelik tutum ve ...
Reklamda öyküsel anlatımın etkileri: Doğal reklam uygulamaları üzerine deneysel bir araştırma
(2020-06-08)
Reklamda öyküsel anlatımın etkileri, literatürde özellikle öyküsel olmayan reklam biçimleriyle karşılaştırılarak incelenmiş ve pek çok çalışmada öyküselliğin ikna edici üstünlükleri ortaya koyulmuştur. Bu çalışmada ise ...