Show simple item record

dc.contributor.advisorAğaçsapan, Asuman
dc.contributor.advisorKocadoru, Yüksel
dc.contributor.advisorKartal, Bilhan Doyuran
dc.contributor.authorGür, Sertan
dc.date.accessioned2020-12-28T13:54:16Z
dc.date.available2020-12-28T13:54:16Z
dc.date.submitted2007
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/329838
dc.description.abstractSürekli olarak gelişmekte olan teknoloji aracılığıyla insanlar birbirlerine daha çokyakınlaşmaktadır ve dolayısıyla kültürleri de birbirleriyle bir etkileşim içinegirmektedir.Doğal olarak, bu gelişmeler sebebiyle yabancı dil öğretimi alanında da ilerlemelerkaydedilmekte ve birçok farklı alanda yabancı dilin işlevi ve değeri artmaya devametmektedir.nsanlar birbirleriyle iletişim halinde olmak istediklerinde ise, sadece kullandıkları dilibilmeleri karşılıklı anlaşma için yetersizlikler ortaya çıkmasına neden olabilmektedir.Bu nedenden ötürü birbirlerinin yaşam tarzları hakkında bilgi sahibi olmaları bu tarzsorunları giderebilir.Bu çalışma Türkiye'deki ilköğretim ve liselerde 2. yabancı dil olarak okutulan almancaderslerindeki ?Hier sind Wir? ve ?Hallo Freunde 8? kitaplarının, salt resim çerçevesindene derecede günlük yaşam ve ülke bilgisini aktardığını saptamaya çalışmıştır.
dc.description.abstractDurch die andauernd entwickelnde Technologie nähern sich die Menschen mehr an undin weiterer Auswirkung hiervon sind auch ihre Kulturen miteinander in einerVerwirkung.Natürlicherweise werden aus Grund dieser Entwicklungen, im Bereich derFremdsprachenlehre, Fortschritte zu erkennen und in verschiedenen Fächern wird dieRolle und der Wert der fremden Sprache verstärkend.Doch wenn die Menschen in einer Kommunikation sind, können aus reinerSprachfertigkeit mangelhafte Situationen vorkommen und aus diesem Grund könntendie Kenntnisse gegenüber ihren Lebensweisen diese Hindernisse aus dem Weg räumen.Diese Arbeit hat versucht wieweit das Alltagswissen und die Landeskunde in denLehrwerken ?Hier sind Wir? und ?Hallo Freunde 8? durch Bilder Informationenvermitteln können, die in den türkischen Primarschulen und des Gymnasiums fürDeutsch als 2. Fremdsprache unterrichtet werden.en_US
dc.languageGerman
dc.language.isode
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectAlman Dili ve Edebiyatıtr_TR
dc.subjectGerman Linguistics and Literatureen_US
dc.subjectDilbilimtr_TR
dc.subjectLinguisticsen_US
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleAlltagswissen und landeskunde in den lehrwerken hier sind wir & hallo freunde 8 eine bildanalyse im bereich deutsch als fremdsprache
dc.title.alternativeHier sind wir ve hallo freunde 8 ders kitaplarında günlük yaşam ve ülke bilgisi yabancı dil olarak Almanca alanında bir resim incelemesi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentAlman Dili Eğitimi Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid188421
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityANADOLU ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid205768
dc.description.pages84
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess