Now showing items 1-4 of 4

    • A web-based group decision support system for supplier evaluation and selection 

      Sürgit, Onur Eren (BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019-12-09)
      Tedarikçi seçimi, üretilen ürün ve hizmetlerin kalitesini, maliyetlerini ve dolayısıyla da müşteri memnuniyetini etkileyerek, firmaların rekabet gücünü değiştirebilen hayati süreçlerden birisidir. Tedarikçilerin değerlendirilmesi ...
    • Consumer loyalty in the online environment 

      Kiran, Selçuk (BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Müşteri sadakatinin önemi uzun süreden beri bilinen bir konudur. Araştırmacılar, e-sadakatin önşartlarıyla ilgili bazı modeller geliştirmişlerdir. Bu çalışmada, bu modellerden Srinivasan, Anderson, Ponnavolu'nun 8C ...
    • Fostering middle school students` knowledge integration using the web-based inquiry science environment (WISE) 

      Ulus, Beste (BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Bu karma yöntem çalışma, web-tabanlı sorgulamaya dayalı fen öğrenme ortamında (WISE) yedinci sınıf Türk ortaokul öğrencilerinin ısı ve sıcaklık konusunda bilgi bütünleştirmelerini geliştirmeye yönelik hazırlanan bir ünitenin ...
    • Knowledge-based economy and economic growth: Empirical analysis of BRICST countries 

      Memişoğlu, Özge (BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)
      Son yıllarda, bilgi ve iletişim teknolojilerinde görülen (BİT) hızlı gelişmeler, küreselleşmenin gittikçe artan gücü ticaret ilişkileri ve uluslararası pazardaki ticari ilişkilere ve ekonomik performansa yeni bir boyut ...