Browsing TEZLER by Subject "Value perception"
Now showing items 1-2 of 2
-
An exploratory study of beer consumers` preferences and consumption characteristics
(BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bu araştırma, web tabanlı bir anket ve çok değişkenli data analiz teknikleri yardımıyla, bira tüketicilerinin tercihleri ve tüketim karakteristiklerini ortaya koymayı hedeflemektedir. Anket literatür taraması sonucu ... -
Innovation attributes and service brand equity in the context of information technology innovations
(BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ/Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018-08-06)Bilgi teknolojileri alanındaki inovasyonlar, hizmet sektörlerinde faaliyet gösteren markalar için müşteri gözündeki değer algısını arttırmak açısından stratejik bir öncelik haline gelmiştir. Buna rağmen, bilgi teknolojileri ...