Show simple item record

dc.contributor.advisorDinçer, Sait Erdal
dc.contributor.authorPabuçcu, Emre
dc.date.accessioned2020-12-11T12:21:02Z
dc.date.available2020-12-11T12:21:02Z
dc.date.submitted2008
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/314164
dc.description.abstractSon yıllarda birçok işletme veya kurumun proje yönetimi konusuna verdikleri önem artmaktadır, diğer taraftan rekabetçi dünya düzeninde memnuniyet kavramının giderek önem kazanması ile proje yönetim memnuniyetinin ölçülmesi konusunda teşvik edici unsur olmuştur. Böylesi bir ortamda dünyada proje yönetimi konusunda uluslar arası standardı oluşturan PMI (Project Management Institute) bizim referans noktamız olmuştur. Bu çalışma ile ürün memnuniyetini değil, ürün oluşması sırasında uygulanan proje yönetiminin memnuniyetini analiz edilmesi anlatılmaya çalıştırılmıştır. Bu ölçüm için kullanılacak en iyi aracın ise nicel değerleri ölçüp değerlendirebilen ve bunları nitel değerlere çeviren anket olmuştur. PMI' ın belirlemiş olduğu proje yönetim standartlarına uygun bir şekilde, proje memnuniyetinin anket yoluyla ölçülmesi, analiz edilmesi ve değerlendirilmesi ile memnuniyet analizine farklı bir bakış açısı kazandırılmıştır.
dc.description.abstractNowadays the value of the project management concept has been increasing in the business processes of companies and enterprises. With playing a major role of the pleasure concept on the competency global market, measuring the satisfaction of the project management concept has been inciting in the companies. On this situation, PMI (Project Management Institute) which has been collected the international standards of the project management rules inside has been a reference point in our business life. This study is not focused on product satisfaction, is just focused on analyzing the satisfaciton of the project management during the development of products. For this analyze, polls have been the best tool which measures and evaluates the quantitative values then converts them to the qualitative values. According to PMI standards, measuring the project pleasure with the poll and then analyzing and evaluating it has brought a different perspective on the satisfaction analysis.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titlePMI standartlarıyla memnuniyet analizi ve bankacılık sektörü üzerine bir uygulama
dc.title.alternativeSatisfaciton analysis with PMI standards and an application on banking sector
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentEkonometri Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid328817
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityMARMARA ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid227140
dc.description.pages194
dc.publisher.disciplineYöneylem Araştırması Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess