Show simple item record

dc.contributor.advisorTosun, Nurhan Zeynep
dc.contributor.authorErdinç, İbrahim Ethem
dc.date.accessioned2020-12-11T12:11:32Z
dc.date.available2020-12-11T12:11:32Z
dc.date.submitted2010
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/313176
dc.description.abstractGünümüzde siyasal reklam çok partili demokratik sistemi benimsemiş olanülkelerde seçim kampanyalarının vazgeçilmez bir unsurudur. Siyasal partiler, seçmendesteğini sağlayarak iktidara gelmek ve ülkeyi yönetmek amacıyla siyasal reklamları biraraç olarak kullanmaktadırlar. Siyasal reklamlar aracılığıyla yaklaşımlar, projeler,vaatler ve mesajları seçmenlere iletilmektedir. Bu siyasal reklamların seçmenlerin oyverme davranışı üzerinde rol oynadığı varsayılmaktadır. Bu çalışmada siyasal reklam,siyasal iletişim boyutuyla ele alınmakta ve varsayılan bu rolüne ilişkin olarak 29 Mart2009?daki yerel seçimler sonrasında yapılan bir araştırmanın bulguları analizedilmektedir.
dc.description.abstractToday, political advertisement is an indispensable element of election campaignsin countries which have adopted democratic multiparty system. Political parties usepolitical ads to come to power and govern by providing voters? support. Throughpolitical ads; approaches, projects, commitments and messages are delivered to voters.These political ads are assumed to play a role on voters? voting behavior. In this study,political advertisings are dealt with political communication dimensions and regardingthis role, findings of a survey which was conducted after local elections in 29 March2009, will be analyzed.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectReklamcılıktr_TR
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.titleSiyasal iletişim boyutuyla siyasal reklam: Üniversite öğrencilerinin oy verme davranışına yönelik bir araştırma
dc.title.alternativePolitical avertising with dimension of political communication: A study for voting behaviour of university students
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentHalkla İlişkiler Anabilim Dalı
dc.subject.ytmPolitical communication
dc.subject.ytmVoting use
dc.subject.ytmStudents
dc.subject.ytmPolitical advertising
dc.subject.ytmPolitical propaganda
dc.subject.ytmUniversity students
dc.subject.ytmBehavior of student
dc.identifier.yokid369519
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityMARMARA ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid273712
dc.description.pages173
dc.publisher.disciplineReklamcılık ve Tanıtım Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess