Show simple item record

dc.contributor.advisorPeltekoğlu, Zeynep Filiz
dc.contributor.authorEker Akgöz, Burcu
dc.date.accessioned2020-12-11T11:56:09Z
dc.date.available2020-12-11T11:56:09Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/311518
dc.description.abstractİletişim çağı olarak adlandırabileceğimiz, yaşadığımız bu yüzyılın, en önemli özelliklerinden biri, iletişim dünyasında yaşanan hızlı gelişme ve değişimlerdir. Kurumların iş yaşamında ve iç iletişiminde başarılı olmasında, yönetici ve çalışanların iletişim memnuniyeti ve kuruma olan bağlılıkları rol oynamaktadır.Kurum içi iletişim çalışmaları, günümüz iş hayatının en çok araştırılan uygulama alanlarından biri haline gelmiştir. Bu çalışmayla, Denison'ın kurum kültürü modeli bağlamında, çalışanların iletişim memnuniyeti belirlenerek, bu memnuniyetin kurumsal bağlılığa olan etkisini ortaya konulmuştur. Tezde, `kurum kültürü' `kurum içi iletişim' `iletişim memnuniyeti' ve `kurumsal bağlılık' kavramları esas alınarak araştırılmış ve bir uygulamayla değerlendirilmiştir.Anahtar Kelimeler : Kurum İçi İletişim, Kurum Kültürü, İletişim Memnuniyeti, Kurumsal Bağlılık
dc.description.abstractThe most important characteristics of this age which can be called as communication age, are rapid development and changes in communication world. Communication satisfaction between managers and employees and their commitment to corporates play a crucial role for institutions in success in business and internal communication.Internal communication studies has become one of the most researched application areas of today's business life. In this study, employee communication satisfaction are determined in the context of Denison's organizational culture model and the effect of this satisfaction on organizational commitment have been introduced. In this thesis, the basis of corporate culture internal communication, communication satisfaction and organizational commitment concepts are researched and evaluated by an application.Keywords : Internal Communication, Corporate Culture, Communication Satisfaction, Organizational Commitmenten_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.subjectİletişim Bilimleritr_TR
dc.subjectCommunication Sciencesen_US
dc.titleDenison`ın kurum kültürü modeli bağlamında iletişim memnuniyetinin kurumsal bağlılığa etkisi
dc.title.alternativeThe effect of communication satisfaction to organizational commitment in the context of Denison's corporate culture model
dc.typedoctoralThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentHalkla İlişkiler ve Tanıtım Anabilim Dalı
dc.subject.ytmScales
dc.subject.ytmInternal communication
dc.subject.ytmCorporate culture
dc.subject.ytmCommitment
dc.subject.ytmOrganizational commitment
dc.subject.ytmCommunication
dc.subject.ytmCommunication satisfaction
dc.subject.ytmPublic relations
dc.identifier.yokid460511
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityMARMARA ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid327865
dc.description.pages185
dc.publisher.disciplineHalkla İlişkiler Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess