Show simple item record

dc.contributor.advisorCinman, Nesime Melda
dc.contributor.authorDoğan, Çiçek
dc.date.accessioned2020-12-11T11:33:08Z
dc.date.available2020-12-11T11:33:08Z
dc.date.submitted2018
dc.date.issued2020-09-02
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/309123
dc.description.abstractGenel iletişim bilimlerinin bütünleşik bir biçimde entegre olduğu korelatif sahalar giderek genişlemeye başlamıştır. Çağdaş iletişim kuramları, bugün kurumlara dair meseleleri ve ahlaki sorunları çözümlemekte yeni bakış açıları ve yeni bir izlek sunmaktadır. Bu çözümlerin başında da çeşitli iç iletişim ve sorun yönetimi uygulamaları gelmektedir. İç iletişim kapsamında, sorun yönetimi içerdiği farklı halkla ilişkiler uygulamaları ile kurumda bir iyi niyet sağlayıcısı ve sorun yöneticisi nosyonu üstlenmektedir. Bu nosyonun tecimsel katkıları da mevcuttur. Halkla ilişkilerin yeni çalışma biçimlerine bakıldığı vakit `iyi niyete yönelik` olarak tanımlanan rolü kurumlar ve kişisel yaşantılar örnekleminde ön plana çıkmaya başlamıştır. Kişi ve kurumların iletişim atmosferi önemli akademik tartışmalara konu olmaktadır; zira sorunlarla başa çıkmak hergün daha fazla aşılması güç bir biçeme bürünmektedir. Bu biçemi kişiler arası iletişimde; çağdaş iletişim kuramları izleğinde ele alıp incelemek mümkündür.Kişilerin toplumsal davranışlarıyla ortaya koymuş oldukları fiiller toplumsal sorunlara yol açabilmektedir. Bu sorunlar kurum içinde verimliliğe ve çalışma barışına olumsuz etkisi olan bir davranış bozuklukları sarmalı yaratmaktadır. Bu bozukluklar çoğu zaman çalışma ahlakına konu olmaktadır Ahlak çalışmaları sosyal atomlar parafiksinde konuyu ele almakta ve açıklamaktadır. Kurumsal sorun yönetimi, kurum yöneticilerinin, fark oluşturmak ve değer yaratmak adına stratejik bir biçimde yönetmesi gereken bir sahadır. Bu bakımdan, profesyonel yöneticiler, çalışma barışını tesis etmek ve sorunları çözmek adına temsilsel bir yapı oluşturmak durumundadır. Kurum içi iletişimde bütünleşme sağlanması ve çalışanların kendilerini daha doğru ifade edebilmeleri için sorun yönetimi uygulamaları kullanılmaktadır. Çalışanlar iletişimsel açıdan sağlıklı ve sorunların etkin bir biçimde yönetildiği kurumlarda daha yüksek verim elde edebilmekte ve işlerine sevgi ile bağlanmaktadırlar.
dc.description.abstractCorrelative fields, where the integrated communication sciences are integrated in an integrated manner, have started to expand. Contemporary communication theories present new perspectives and a new perspective on solving the issues and issues of institutions today. At the beginning of these solutions are various internal communication and problem management applications. Within the scope of internal communication, problem management undertakes the notion of a goodwill provider and problem manager in the organization with different public relations practices. There are also commercial contributions of this notion. When we look at the new working forms of public relations, the role defined as lar good intentions kişisel started to come to the fore in the sample of institutions and personal experiences. The communication atmosphere of individuals and institutions is subject to important academic discussions; because dealing with problems is becoming more and more difficult to overcome. This style of interpersonal communication; it is possible to examine and examine contemporary communication theories.The actions that people have demonstrated through their social behaviors can cause social problems. These problems create a spiral of behavioral disorders that have a negative impact on productivity and labor peace. These disorders are often subject to work ethic. Moral studies address and explain the issue of social atoms. Institutional problem management is a field where corporate managers need to manage strategically in order to create difference and create value. In this respect, professional managers have to establish a representative structure to establish working peace and solve problems.In the internal communication, problem management applications are used in order to provide integration and to express themselves more accurately. Employees are able to achieve higher efficiency in communicative terms and in institutions where problems are managed effectively and they are connected to their jobs with love.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.subjectÇalışma Ekonomisi ve Endüstri İlişkileritr_TR
dc.subjectLabour Economics and Industrial Relationsen_US
dc.subjectİletişim Bilimleritr_TR
dc.subjectCommunication Sciencesen_US
dc.titleKurumsal iç iletişim perspektifinde çalışma ahlakı ve kurumsal sorunların yönetimi
dc.title.alternativeInstitutional issues management in a public relations manner
dc.typedoctoralThesis
dc.date.updated2020-09-02
dc.contributor.departmentHalkla İlişkiler Anabilim Dalı
dc.subject.ytmInternal communication
dc.subject.ytmCorporata communication
dc.subject.ytmOrganizational communication
dc.subject.ytmProblem management
dc.subject.ytmBusiness ethic
dc.identifier.yokid10218708
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityMARMARA ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid532602
dc.description.pages184
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess