Show simple item record

dc.contributor.advisorEldeniz, Levent
dc.contributor.authorTemir, Ahmet
dc.date.accessioned2020-12-11T11:20:45Z
dc.date.available2020-12-11T11:20:45Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2019-12-10
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/307840
dc.description.abstractHayatımızın bir parçası haline gelen internet; bilgisayar, mobil iletişim ve bilişim teknolojilerini kullanmadan yaşamak çağımızda artık giderek imkânsız hale gelmektedir. Gelecekte her alanda olduğu gibi eğitim ve öğretimde de daha çok kullanmak zorunda kalacağımız internet ve bilgisayar teknolojisinin ürünü dijital yayınların, önemi her geçen gün artmaktadır. Bu araştırmanının amacı; dijital yayınların vakitlerinin büyük bir bölümünü bilgisayar, tablet ve cep telefonunu kullanarak geçiren çocukların öğrenmesine etkisini incelemektir.Günümüzde internet sayesinde uzak mesafeler kısalırken, eğitimde zaman ve mekânın önemi giderek azalmakta ve fırsat eşitliğine kapı aralamaktadır. Milli Eğitim Bakanlığı bünyesinde oluşturulan eğitim projeleri, devlet ve özel okulların çevrimiçi eğitim siteleri ve İnternette yer alan sayısızca e-materyal dijital öğrenmeye kaynak oluşturmaktadır. Çalışmada; Fatih Projesinin, dijital eğitim amaçlı 2. 0 web sitelerinin ve sosyal ağların çocukların öğrenmesi üzerindeki etkisi incelenmektedir. Ayrıca çalışmada dijital eğitimi sağlayan; akıllı tahta, tablet, mobil telefon, İnternet ve bilgisayar gibi bilişim teknolojileri ele alınmaktadır.
dc.description.abstractIt is very hard to live in our age without using of Internet, which become a part of our life, computer, mobile communication and Information Technologies (IT). The importance of digital broadcasting, which we will have to use more widespread both in education and in every field in the future, is getting increase. The aim of this survey is to inspect how digital broadcasting contributes to the learning of the children who consume the considerable part of their time by using computer, tablets computer and mobile phones.Digital education projects and some online education sites, created in the body of the Ministry of Education both in some pilot public and private schools, creating source to e-learning. Described as digital broadcasts, 2.0 web sites, social webs, tablets, computers, mobile phones, smart boards, e-books and z-books and etc., how interactive environment contributing the learning the education of the children is the main object in this survey.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleDijital çocuk yayınlarının çocukların öğrenmesi üzerinde etkileri
dc.title.alternativeEffects of dijital publications on children lerarning
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-12-10
dc.contributor.departmentGazetecilik Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10287891
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityMARMARA ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid591541
dc.description.pages130
dc.publisher.disciplineYayıncılık Yönetimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess