Avrupa Birliği Comenius 1 programının amaçlarına ulaşma düzeyinin programa katılan öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre incelenmesi (Karaman ili örneği)
dc.contributor.advisor | Tarman, Bülent | |
dc.contributor.author | Tavşan, Ergün | |
dc.date.accessioned | 2020-12-10T12:58:58Z | |
dc.date.available | 2020-12-10T12:58:58Z | |
dc.date.submitted | 2013 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/297398 | |
dc.description.abstract | Bu araştırmanın temel amacı, Karaman ilinde 2006?2011 yılları arasında uygulanan Comenius Okul Ortaklıkları Projelerinin katılımcı öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre amaçlarına ulaşma düzeyinin belirlenmesidir. 2006- 2011 yılları arasında Karaman ilinde Comenius1 projelerine 154 öğretmen ve 91 öğrenci katılmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu programa katılan 245 kişi, örneklemini ise veri toplama aracını istekli olarak dolduran 202 kişi oluşturmaktadır. | |
dc.description.abstract | The main aim of this search is to determine the levels of attaining goals according to trainer and learner views of Comenius School Partnership Projects which were done between the years 2006-2011 in Karaman. Between the years 2006 ? 2011, 154 trainers and 91 learners attended to Comenius1 projects in Karaman. 254 participants generate the universe of the search and 202 participants, who were willing to fill data gathering means, generate the sample of the search. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Avrupa Birliği Comenius 1 programının amaçlarına ulaşma düzeyinin programa katılan öğretmen ve öğrenci görüşlerine göre incelenmesi (Karaman ili örneği) | |
dc.title.alternative | Investigation of the levels of attaining goals of the European Union comenius 1 programme according to trainer and learners views (sample of Karaman) | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | İlköğretim Anabilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Comenius programme | |
dc.subject.ytm | European Union | |
dc.subject.ytm | Education programs | |
dc.subject.ytm | Opinions of students | |
dc.subject.ytm | Teacher opinions | |
dc.identifier.yokid | 463005 | |
dc.publisher.institute | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | NECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 328687 | |
dc.description.pages | 159 | |
dc.publisher.discipline | Sosyal Bilgiler Eğitimi Bilim Dalı |