Show simple item record

dc.contributor.advisorÖzgen, Mustafa
dc.contributor.authorGürsoy Tavuş, Zekiye
dc.date.accessioned2020-12-10T12:56:50Z
dc.date.available2020-12-10T12:56:50Z
dc.date.submitted2015
dc.date.issued2019-01-12
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/297176
dc.description.abstractBu çalışmada değer kavramının anlamı, nasıl oluştuğu, değerlerin sınıflandırılması, Gülten Dayıoğlu'nun hikâyelerinde değerler eğitimi ve değerlerin oluşumundaki temeller ele alınmıştır. Günümüzdeki birçok problemin değerler eğitimindeki eksiklikler yüzünden yaşandığı düşünülmektedir. Dolayısıyla değerler eğitimi konusundaki eksiklikleri fark etmek ve değer kazandırma sürecinde nelerin yapabileceğinin bilincinde olmak bu bakımdan önemlidir.Çalışmada ayrıca değerler eğitimindeki faktörler belirtilmiştir. Aslında değerler eğitimi insan yaşamının tümüne yayılan bir bütündür çünkü yaşananlar birbirini etkilemektedir. Ancak bunun tek bir mekân ve kısıtlı zamanda kazandırılması mümkün görünmemektedir.Bu nedenle şimdiye kadar konu üzerinde yapılan çalışmalar incelenmiş, değerler eğitimi hakkında düşünmemizi sağlayacak bir tez çalışması oluşturulmaya çalışılmıştır.
dc.description.abstractAt the beginning of this study, the concept of value, how it is formed, the classification of values, values education of Gülten Dayıoğlu's stories, and the bases in the construction of the values are dealt with. It is thought that so many problems today are experienced because of the inadequacies in values education. Therefore, it is important to realize the inadequacies in values education and to be aware of what we can do in the process of attaining values.The elements in values education are also stated. Actually, values education is a whole which expands to all human life because experiences affect one another. When we think about it, we'll find that it is impossible to attain it at one place and limited time.For all the above mentioned reasons, by referring to the previous studies in the rest of the study, a thesis study which will provide us to think about values education was written.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectTürk Dili ve Edebiyatıtr_TR
dc.subjectTurkish Language and Literatureen_US
dc.titleGülten Dayıoğlu`nun hikayelerinin değerler eğitimi açısından incelenmesi
dc.title.alternativeInvestigation of values education in Gülten Dayıoğlu's stories
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-01-12
dc.contributor.departmentİlköğretim Anabilim Dalı
dc.subject.ytmDayıoğlu, Gülten
dc.subject.ytmStory
dc.subject.ytmStory books
dc.subject.ytmEducation
dc.subject.ytmValues
dc.subject.ytmValues education
dc.subject.ytmChildren’s literature
dc.subject.ytmLiterature
dc.subject.ytmLiterary works
dc.identifier.yokid10098181
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityNECMETTİN ERBAKAN ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid425155
dc.description.pages96
dc.publisher.disciplineSınıf Öğretmenliği Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess