Show simple item record

dc.contributor.advisorÖzkara, Belkıs
dc.contributor.authorHelvacioğlu, Nuray
dc.date.accessioned2020-12-02T09:52:41Z
dc.date.available2020-12-02T09:52:41Z
dc.date.submitted1999
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/27804
dc.description.abstractÖZET Bankalarda hizmet kalitesi ve halkla ilişkiler` i konu alan bu çalışmada, bankalarda hizmet kalitesinin, ve müşteri tatmininin artırılmasında halkla ilişkiler ile sağlanabilecek katkının incelenmesi amaçlanmıştır. Çalışma dört bölümden oluşmaktadır. Çalışmanın birinci bölümünde, hizmet ve hizmet kalitesine yönelik temel kavramlar genel olarak ele alınarak, bir hizmet türü olan bankacılıkta bu kavramların yeri ve önemi ortaya konulmaya çalışılmıştır. Çalışmanın ikinci bölümünde, kaliteli hizmetin müşteri tatmininin temel koşulunu oluşturduğu gerçeğiyle, bankalarda müşteri tatmini kavramı ve bu tatmini sağlayacak yaklaşımlar ele alınmıştır. Çalışmanın üçüncü bölümünde, halkla ilişkilere ilişkin genel teorik çerçeve ortaya konulmuştur. Bu kapsamda bankalarda halkla ilişkiler faaliyetlerinin hizmet kalitesi ve müşteri tatminine sağlayacağı katkılar, günümüz çağdaş bankacılık anlayışı doğrultusunda ele alınmıştır. Çalışmanın dördüncü bölümünde, bankacılık hizmetlerinde algılanan hizmet kalitesini ölçmeye yönelik bir araştırma yer almaktadır.
dc.description.abstractThe aim of this study is to handle `the Semce Quality and Public Relations in the Banks`. The effects of public relations on service quality and customer satisfaction in the banks are examined. The study includes four chapters. In the first chapter, basic concepts on service and service quality are discussed. In the second one, the concept of customer satisfaction and the approaches related to it are mentioned. In the third chapter, the general theoretical framework on public relations to service quality and customer satisfaction in today's- banking understanding are put into question. In the last, and the fourth chapter, a survey on measurement customers perception associated with service quality in bank services takes place.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleBankalarda halkla ilişkiler faaliyetlerinin hizmet kalitesine ve müşteri tatminine etkileri
dc.title.alternativeEffects of public relations on customer satisfaction and quality services in the banks
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmBanks
dc.subject.ytmService quality
dc.subject.ytmPublic relations
dc.subject.ytmCustomer satisfaction
dc.subject.ytmCustomer satisfaction
dc.identifier.yokid89760
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityAFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid89760


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess