Show simple item record

dc.contributor.advisorTimur, Mehmet Necdet
dc.contributor.authorAkar, Erkan
dc.date.accessioned2020-12-02T09:52:14Z
dc.date.available2020-12-02T09:52:14Z
dc.date.submitted2001
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/27742
dc.description.abstractYÜKSEK LİSANS TEZ OZETI O- İNTERNETİN PERAKENDECİLİĞE GETİRDİĞİ YENİ BOYUT: SANAL MAĞAZALAR VE TÜRKİYE'DEKİ SANAL MAĞAZALARLA İLGİLİ ARAŞTIRMA Erkan AKAR İşletme Anabilim Dalı Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Haziran 2001 Danışman: Prof. Dr. Necdet TİMUR `Online olmak ya da olmamak` dedirtecek kadar baş döndürücü bir hızla gelişen bilgi ve iletişim teknolojileri sayesinde günlük yaşamda zamansızlık kavramının yavaş yavaş unutulmaya başlandığı söylenebilir. Her şeyin online ortama taşındığı günümüzde mağazalar da artık sanal ortamda yerlerini almaya başlamıştır. Böylece perakendecilik ve alışveriş yapmak yeni bir boyut kazanmıştır. İnternetin perakendeciliğe getirdiği yeni boyutun ele alındığı bu çalışmada online alışveriş konusunun da incelenmesi amaçlanmıştır. Çalışma üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde perakendecilik ve perakendeciliğin esasları, ikinci bölümde elektronik ticaret ve sanal mağazalar konusu ele alınmıştır. Son bölümde de dünyadan sanal mağaza örnekleri ile Türkiye'deki sanal mağazalara ilişkin bir araştırma yer almaktadır.
dc.description.abstractIll ABSTRACT It seems to be forgotten gradually the term of `having no time` by rapid growth of knowledge and communications technologies which make someone say `to be online or not`. Today when everything was moved to cyber space, stores also started to take their places in there. Thus, retailing and shopping have gained a new dimension. In this study, the new dimension which internet bring to retailing, and online shopping are examined. This study consists of three chapter. In the first chapter, retailing and the principles of retailing and in the second chapter electronic commerce and virtual stores have been studied. In the last chapter there is a survey on samples of virtual stores both in Turkey and world. oen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleİnternetin perakendeciliğe getirdiği yeni boyut: Sanal mağazalar ve Türkiye`deki sanal mağazalarla ilgili araştırma
dc.title.alternativeThe New dimension to the retailing brought by internet: Virtual stores and a survey on those in Turkey
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmElectronic commerce
dc.subject.ytmRetailing
dc.subject.ytmVirtual enterprises
dc.identifier.yokid103054
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityAFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid101773


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess