Show simple item record

dc.contributor.advisorÖzdemir, Şuayıp
dc.contributor.authorÖztürk, Kumru
dc.date.accessioned2020-12-02T09:52:09Z
dc.date.available2020-12-02T09:52:09Z
dc.date.submitted2001
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/27731
dc.description.abstractÖZET `Mağazalı Perakedencilikte Satış Elamanlannın Davranışlarının Tüketici Davranışlarına Etkileri` ni konu alan bu çalışmada, mağazalarda tüketicilerin memnun edilmesinde ve satışların arttırılmasında, satış elamanlannın katkılarının incelenmesi amaçlanmıştır. Çalışma dört bölümden oluşmaktadır. Çalışmanın birinci bölümünde pazarlama açısından tüketicilerin satın alma davranıştan ve nedenleri üzerinde durulmuştur. Çalışmanın ikinci bölümünde mağazalı perakendecilik ve mağazalı perakendecilikte satış kavranılan ele alınmıştır. Çalışmanın üçüncü bölümünde mağazalı perakendecilikte satış elemanlannın uyguladıkları satış teknikleri ele alınarak satış elemanlarının davranışlannın tüketicinin davranışlarına etkileri günümüz çağdaş işletmecilik anlayışı içinde ele alınmıştır. Çalışmanın dördüncü bölümünde mağazalı perakendecilikte satış elemanlarının davranışlannın tüketicilerin satın alma davranışları üzerindeki etkilerini ölçmeye yönelik bir araştırma yer almaktadır.
dc.description.abstractIll ABSTRACT This study, the subject matter of which is the effects of sales people's behaviors towards consumers' behaviors, it has been aimed to examine the contributions of sales people in pleasing consumers and increasing the sales. The study is composed of four parts. In the first part, it has been focused on consumers' buying behaviors and reasons from point of micro marketing. In the second part of the study, the retail store and sale concept in the retail with store have been studied. In the third part of the study, the sales techniques that sales people used in the retail store have been examined and the effects of sales people's behaviors towards customers' behaviors has been studied with contemporary management perception. In the forth part of the study, there is a research on measuring the effects of the sales people's behaviors towards consumers' buying behaviors in the retail stores.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleMağazalı perakendecilikte satış elamanlarının davranışlarının tüketici davranışlarına etkisi
dc.title.alternativeThe Effects of salesmanships behaviors on costumers behaviors in retail stores
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmSales persons
dc.subject.ytmRetailing
dc.subject.ytmConsumer behavior
dc.subject.ytmRetail enterprises
dc.subject.ytmStores
dc.identifier.yokid103062
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityAFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid101780


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess