Show simple item record

dc.contributor.advisorÖcal, Hülya
dc.contributor.authorKantek, Nazmiye
dc.date.accessioned2020-12-02T09:51:42Z
dc.date.available2020-12-02T09:51:42Z
dc.date.submitted2002
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/27656
dc.description.abstractYÜKSEK LİSANS TEZ ÖZETİ MÜŞTERİ HİZMETLERİNİN YÖNETİMİNDE BENCHMARKİNG Nazmiye KANTEK AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ Haziran 2002 Danışman: Yrd. Doç. Dr. Hülya ÖCAL ` Müşteri hizmetlerinin yönetiminde benchmarking ` i konu alan bu çalışmada, müşteri hizmet kalitesinin ve müşteri tatmininin arttırılmasında benchmarking ile sağlanabilecek katkının incelenmesi amaçlanmıştır. Çalışma dört bölümden oluşmaktadır. Çalışmanın birinci bölümünde, benchmarking kavramı ve kapsamı ele alınmıştır. Çalışmanın ikinci bölümünde, müşteri hizmetleri yönetiminin kavramsal çerçevesi ortaya konmuştur. Çalışmanın üçüncü bölümünde, müşteri hizmetlerinin yönetiminde benchmarking ilişkisi üzerinde durulmuştur. Bu kapsamda; amaç, önem, başarı ve başarısızlık faktörleri ele alınmıştır. Çalışmanın dördüncü bölümünde de, bankacılık sektörü için benchmarking model önerisi sunulmuştur.
dc.description.abstractm ABSTRACT BENCHMARKING IN THE MANAGEMENT OF CUSTOMER SERVICES Nazmiye KANTEK Department of Management SOCIAL STUDIES ISTITUTE OF AFYON KOCATEPE UNIVERSITY June 2002 Advisor: Yrd. Doç. Dr. Hülya ÖCAL The aim of this study, about ` Benchmarking in the management of costomer services ` is to research the bemefits of benchmarking in the quality of costomer services and satisfying the customers. The stady has four parts. In the first part the concept and extent of benchmarking are studied. In the second one, conceptual framework of the management in costomer services is studied. In the third part, the relationship between benchmarking and the management in costomer services is studied. In addition, in this extent, the factors of the purpose, importance, success and failure are studied. In the last part, a model of benchmarking for banking sector is presented.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleMüşteri hizmetlerinin yönetiminde benchmarking
dc.title.alternativeBenchmarking in the management of costomer cervices
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmService
dc.subject.ytmCustomer services
dc.subject.ytmCustomers
dc.subject.ytmBenchmarking
dc.subject.ytmBusiness management
dc.subject.ytmCustomers
dc.subject.ytmBusinesses
dc.subject.ytmCustomer services
dc.identifier.yokid124216
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityAFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid122124


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess