Show simple item record

dc.contributor.advisorGülsevin, Gürer
dc.contributor.authorGüneri, Emin Emre
dc.date.accessioned2020-12-02T09:51:21Z
dc.date.available2020-12-02T09:51:21Z
dc.date.submitted2004
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/27612
dc.description.abstractYÜKSEK LİSANS TEZ OZETI ORTAÖĞRETİMDE (1-3. SINIFLAR) NOKTALAMA İŞARETLERİNİN KULLANIMINDA BİLGİ-BECERİ ORANLARININ TESPİTİ EMİN EMRE GÜNERİ Türkçe Eğitimi Anabilim Dalı Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü Temmuz 2004 Danışman Prof. Dr. Gürer Gülsevin Bu çalışma ortaöğretim okulları (1-3. sınıflarda) noktalama işaretlerinin kullanımında bilgi-beceri oranlarım tespit etmek amacıyla yapıldı. Çalışmada beş okul seçilip sekiz noktalama işareti incelendi. Çalışma toplam 300 öğrenci üzerinde yapıldı. İşaretlerin bilgi-beceri oranlarını ölçmek için belirlenen öğrencilere geliştirilen bilgi-beceri ölçme kriterleri uygulandı. Yapılan çalışma sonunda elde edilen veriler değerlendirildi, bu sınıflardaki öğrencilerin noktalama işaretlerinin kullanımındaki bilgi-beceri oranları çıkarıldı ve sonuçlar tablolara işlendi. Sonuçta ise işaretlerin kullanımıyla ilgili değerlendirmeler yapılmıştır.
dc.description.abstractIll ABSTRACT The thesis has been done for the purpose of defining the knowledge and competence rate of using the punctuation marks in high school (1.-3. years). In mis study five schools have been selected. Eight punctuation marks have been ewamined. And mis has been applied to 300 students. The criteria that we have formed has been applied to students. At the end the knowledge and compentence rate of the students has been determined and written on tfie tables. In the conclusion part evaluations have been made.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleOrtaöğretimde (1-3 sınıflar) noktalama işaretlerinin kullanımında bilgi-beceri oranlarının tespiti
dc.title.alternativeMarketing of knowlege skill ratios on using punctuation marks in high school (1-3. years)
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentTürkçe Eğitimi Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid147155
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityAFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid144009


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess