Show simple item record

dc.contributor.advisorErkan, Mehmet
dc.contributor.authorYanar, Işik
dc.date.accessioned2020-12-02T09:51:12Z
dc.date.available2020-12-02T09:51:12Z
dc.date.submitted2004
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/27589
dc.description.abstractYÜKSEK LİSANS TEZ ÖZETİ TELEVİZYON REKLAMLARINDA SİMGE VE FENOMEN Işık YANAR İşletme Anabilim Dalı Afyon Kocatepe Sosyal Bilimler Enstitüsü Eylül 2004 Danışman: Yrd. Doç. Dr. Mehmet Erkan Çalışmada televizyon reklamlarında kullanılan simge ve fenomenlerin pazarlama kriterleri açısında önemi incelenmiştir. Simge ve fenomen kavramlarının etkisinin reklamcılık açısından nasıl kullanıldığı ortaya konulmuştur. Televizyon reklamlarında kullanılan simge ve fenomen gerek reklamcılık faaliyetinde bulunan şirketler gerekse de bu reklamı üreten şirketler açısından nasıl kullanıldığı açıklanmıştır. Bir ürünün tanıtımında ve hedef kitleye ulaştırılmasında kullanılan ileti biçimlerinde simge ve fenomenin etkili olduğu görülmüştür. VI
dc.description.abstractABSTRACT SYMBOL AND PHENOMENON ON TV ADVERTISEMENT Işık YANAR Department Of Management Afyon Kocatepe University, The institute Of Social Sciences September 2004 Advisor: Yrd. Doç. Dr. Mehmet Erkan The importance of used symbol and phenomenon on TV advertisements by marketing criterions has been investigated on this working. How the impact of symbol and phenomenon concepts is used by advertising has been achieved. How the symbol and phenomenon on TV advertisements are used by both active advertising companies and advertisement production companies has been explained. Symbol and phenomenon have been seen to be effective in advertising of a product and communicating target mass by used transmitter forms. vnen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleTelevizyon reklamlarında simge ve fenomen
dc.title.alternativeSymbol and phenomenon on tv advertisement
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid147182
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityAFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid144024


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess