İlköğretim okullarındaki ikinci kademe müzik eğitimi ve sorunları
dc.contributor.advisor | Yener, Serhat | |
dc.contributor.author | Öztürk, Ertürk | |
dc.date.accessioned | 2020-12-02T09:50:39Z | |
dc.date.available | 2020-12-02T09:50:39Z | |
dc.date.submitted | 2006 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/27513 | |
dc.description.abstract | YÜKSEK L SANS TEZ ÖZETLKÖĞRET M OKULLARINDAK K NC KADEME MÜZ K EĞ T M VESORUNLARIErtürk ÖZTÜRKMüzik Anabilim DalıAfyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler EnstitüsüHaziran 2006Danışman: Yrd. Doç. Dr. Serhat YENERBu çalışma, ilköğretim kurumlarının ikinci kademesinde yürütülmekte olan müzikeğitiminin geçmişten günümüze karşılaştığı sorunları ele alarak, toplumun temelini oluşturançocuklarımızın daha sağlıklı ve mutlu bireyler olarak topluma kazandırılması gerektiğiüzerine bir araştırma niteliği taşır. Müzik eğitiminin niteliği, işlenirliği, derslerde karşılaşılansorunlar, cumhuriyetin ilk yıllarından günümüz müzik eğitim sistemine kadarki tarihselgelişimi incelenerek ve müzik bilimcilerin görüş ve önerileri ışığında öğretmen ve öğrencilereanket uygulaması yoluyla bu çalışma hazırlanmıştır. | |
dc.description.abstract | ABSTRACTMUSIC EDUCATIONS IN SECOND LEVEL OF PRIMARY EDUCATION SCHOOLSAND MATTERSErtürk ÖZTÜRKDepartment of MusicAfyon Kocatepe University The Institute of Social SciencesJune 2006Advisor: Asst. Prof. Dr. Serhat YENERThis study supports a research attribute which considers problems of music education thatis performed in second level of primary education institutions from past to now and it thinksthat our children who are basis of our society must be gained to the society to be more healthyand happier individuals. This study has prepared by way of poll which is applied to teachersand students according to opinion and suggestions of musicologists to research quality ofmusic education, its functionality, problems that are faced in lessons and its historicaldevelopment from first years of republic to today?s music education system. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Müzik | tr_TR |
dc.subject | Music | en_US |
dc.title | İlköğretim okullarındaki ikinci kademe müzik eğitimi ve sorunları | |
dc.title.alternative | Music educations in second level of prımary educations schools and matters | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Müzik Anabilim Dalı | |
dc.identifier.yokid | 149792 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 187168 |