Müzik öğretmenlerinin eğitim müziğinde çoksesli eşliklemeye yaklaşımları ve eşlikte harf şifre yöntemini kullanma durumları
dc.contributor.advisor | Yıldız, Gökay | |
dc.contributor.author | Akçali, Osman Gazi | |
dc.date.accessioned | 2020-12-02T09:49:44Z | |
dc.date.available | 2020-12-02T09:49:44Z | |
dc.date.submitted | 2007 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/27386 | |
dc.description.abstract | iiYÜKSEK L SANS TEZ ÖZETMÜZ K ÖĞRETMENLER N N EĞ T M MÜZ Ğ NDE ÇOKSESL EŞL KLEMEYEYAKLAŞIMLARI VE EŞL KTE HARF Ş FRE YÖNTEM N KULLANMADURUMLARIOsman Gazi AKÇALIMüzik Anabilim DalıAfyonkarahisar Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler EnstitüsüMayıs 2007Danışman: Prof. Gökay YILDIZBu çalışma, müzik öğretmenlerinin eğitim müziğinde çoksesli eşlik kullanımınailişkin yaklaşımlarını, armoninin harflerle ifade edildiği bir eşlik yöntemi olan harf şifreyöntemini kullanma durumları ve bu konuyla ilgili diğer görüşleri saptamak amacıylayapılmıştır.Araştırmada veriler, Antalya ilinde görev yapan müzik öğretmenlerinden anketyoluyla toplanmıştır. Elde edilen bulgular doğrultusunda, müzik öğretmenlerininçoksesli eşlikle ilgili görüşleri ve bir eşlik modeli olan harf şifre yöntemini kullanmadurumları saptanmış, çoksesli eşlikleme ve harf şifre yönteminin müzik öğretmenliğiprogramında öğretimine ilişkin öneriler getirilmiştir. | |
dc.description.abstract | iiiABSTRACTMUSIC TEACHERS' APPROACH TO POLYPHONIC ACCOMPANIMENT INEDUCATIONAL MUSIC AND THEIR USAGE STATE OF LETTER-CODEMETHOD IN ACCOMPANIMENTOsman Gazi AKÇALIDepartment of MusicAfyon Kocatepe University The Institute of Social SciencesMay 2007Advisor: Prof. Gökay YILDIZThis study was done to establish the approaches of music teachers related topolyphonic accompaniment usage in educational music and usage state of letter-codemethod which is an accompaniment method that the armony is expressed by letters andtheir other opinions related to this subject.In this study, the data were collected by the questionnaire from the musicteachers working in Antalya. Through the findings, it?s determined that music teachers'opinions related to polyphonic accompaniment and their usage state of letter-codemethod which is an accompaniment method and the suggestions related to polyphonicaccompaniment in music teaching programme were given. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.subject | Müzik | tr_TR |
dc.subject | Music | en_US |
dc.title | Müzik öğretmenlerinin eğitim müziğinde çoksesli eşliklemeye yaklaşımları ve eşlikte harf şifre yöntemini kullanma durumları | |
dc.title.alternative | Music teachers' approach to polyphonic accompaniment in educational music and their usage state of letter-code method in accompaniment | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Müzik Anabilim Dalı | |
dc.identifier.yokid | 192204 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 205950 |