Show simple item record

dc.contributor.advisorÇelik, Levent
dc.contributor.authorKeskin, Murat
dc.date.accessioned2020-12-02T09:48:59Z
dc.date.available2020-12-02T09:48:59Z
dc.date.submitted2008
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/27280
dc.description.abstractÇalışmada Afyonkarahisar ilinde bulunan sınıf öğretmenlerinin bilişim teknolojileri okuryazarlık düzeylerinin öğrenci başarısına etkisi incelenmiştir. Bu etkinin incelenmesi amacıyla eğitim ve öğretim, bilişim teknolojileri, bilişim teknolojilerinin eğitimde kullanımı ve etkisi teorik olarak ele alınmıştır. Bunun yanı sıra sınıf öğretmenlerinin bilişim teknolojileri okuryazarlık düzeyini belirlemek amacıyla 157 sorudan oluşan ?Bilişim Teknolojileri Okur Yazarlık Düzeyi? ölçeği geliştirilip sınıf öğretmenlerine uygulanmıştır. MEB tarafından 2007-2008 öğretim yılında öğrencilere ortak bir deneme sınavı yapılmış ve bu sınavın sonuçları ile ölçeğin uygulanması sonucu elde edilen BTOY puanları karşılaştırılmıştır.
dc.description.abstractIn this study the effect of class teachers? Instructional Technologies Literacy Level on student?s achievement is examined. To examine the effect, education and instruction, instructional technologies, the use of instructional technologies for education and its effects are theoretically under debated. With this, to determine class teachers instructional technologies literacy level an ?Instructional Technologies Literacy Level? scale containing 157 questions was developed and applied to class teachers. At 2007-2008 education periods, a common practice examination was made by M.E.B. and these results are compared with the above mentioned ITLL points.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectBilim ve Teknolojitr_TR
dc.subjectScience and Technologyen_US
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleİlköğretim 1. kademe sınıf öğretmenlerinin bilişim teknolojileri okuryazarlık düzeylerinin öğrenci başarısını etkileme düzeyi (Afyonkarahisar ili örneği)
dc.title.alternativeThe effect of class teachers? instructional technologies literacy level on students achivement (The case of Afyonkarahisar province)
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİlköğretim Anabilim Dalı
dc.subject.ytmInformation technology
dc.subject.ytmLearning
dc.subject.ytmInstructional technologies
dc.subject.ytmEducation technology
dc.identifier.yokid311649
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityAFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid220079


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess