Show simple item record

dc.contributor.advisorGazel, Ahmet Ali
dc.contributor.authorÇetin, Aysun
dc.date.accessioned2020-12-02T09:48:31Z
dc.date.available2020-12-02T09:48:31Z
dc.date.submitted2008
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/27211
dc.description.abstractBu araştırmanın temel amacı; 2005 yılında hazırlanan yeni sosyal bilgiler programı ve program içeriğine uygun olarak hazırlanan sosyal bilgiler ders kitabını hazırlık çalışmaları, değerlendirme soruları, bilimsel içerik, dil/anlatım, görsel düzen, fiziksel yapı, gerekli öğeler ve yardımcı materyaller açısından öğretmen görüşlerinin neler olduğunu belirlemektir.Bu amaç doğrultusunda konuyla ilgili hazırlanan anket 117 öğretmene uygulanmıştır. Araştırmaya sonucunda; öğretmenler 6'ıncı sınıf Sosyal Bilgiler ders kitabını hazırlık çalışmaları ve yardımcı materyaller açısından yetersiz , bilimsel içerik, dil ve anlatım, görsel düzen, fiziksel yapı ve içermesi gereken öğeler açısından yeterli bulmuşlardır.Anahtar Kelimeler: Sosyal bilgiler, ders kitabı Sosyal bilgiler ders kitabı
dc.description.abstractThe basic aim of this investigation is to point out what the teachers' views are,about new social learning programme which was prepared in 2005 and social learning lesson book prepared by being suitable to content of programme from the sight of preparation works,evaluation works,evaluation questions,scientific content,language and expression,visual order,physical structure,essential elements and auxiliary materials. In the way of this aim,the inquiry which was prepared concerning the subject has been carried out on 117teachers.At the end of the investigation,the teachers have found out that social learning lesson book of sixth class is inefficient from the sight of prepation works and auxiliary materials and this book is efficient from the sight of scientific content,language and expression,visual order ,physical structure order and elements which must be taken place.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.title6. sınıf yeni sosyal bilgiler ders kitabının (2005) öğretmen görüşlerine göre incelenip değerlendirilmesi
dc.title.alternativePrimary school social sciences teaching main department
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.identifier.yokid321722
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityAFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid219358


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess