Show simple item record

dc.contributor.advisorKaraca, Yusuf
dc.contributor.authorUyar, Ahmet
dc.date.accessioned2020-12-02T09:48:29Z
dc.date.available2020-12-02T09:48:29Z
dc.date.submitted2008
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/27207
dc.description.abstractUluslararası pazarlama kavramı, küreselleşmeyle birlikte daha büyük bir önem kazanmıştır. Son yıllarda artan rekabet ortamı firmaların ürün, fiyatlandırma, dağıtım ve tutundurmadan oluşan pazarlama faaliyetlerini daha etkin bir şekilde yapmalarını sağlamaktadır.Özellikle uluslararası müşterilere ulaşmak ve onlarla aralarındaki bağı koparmamak, firmaların pazarda tutunmaları açısından büyük bir önem taşımaktadır.Bu çalışma iki ana tema çerçevesinde kurulmuştur. İlk olarak uluslararası pazarlama ve promosyon konularında geniş bir literatür taraması yapılmış; konu global ölçekte incelenmiştir. İkinci olarak Afyonkarahisar mermer sektöründe uluslararası pazarlama yapan firmalarla görüşülmüş ve promosyona karşı tutumları hakkında mülakatlar yapılmıştır. Elde edilen veriler çeşitli istatistik yöntemleriyle değerlendirilmiştir.Anahtar Kelimeler: Uluslararası pazarlama, Reklâm, Promosyon, Numune
dc.description.abstractInternational marketing concept gains an importance with the globalization. In recent years increasing of the competion milieu firm's product, estimating a price, distribution and permanence form marketing activities and it assists in dynamic way.Especially, reaching of the international customer and do not violate their relationships have a big importance to the firms marketing of survival.This studying is formed in two basic theme. Firstly, international marketing and about the promotion, a wide literature scanning is applied and the matter is examined in global criterion. Secondly, in Afyonkarahisar marble sector converses with the firm of international marketing and have an interview with the promotional against attitude. The results of the datums are evaluated with the various statistic method.Key Words: International Marketing, Advertising, Promotion, Sample.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleUluslararası pazarlamada promosyon çabaları ve Afyonkarahisar ili mermer sektörü üzerine bir inceleme
dc.title.alternativePromotion efforts in international marketing and a study about marble sector in Afyonkarahisar
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmPromotion
dc.identifier.yokid323791
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityAFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid229247


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess