Show simple item record

dc.contributor.advisorŞıker, Perihan
dc.contributor.authorUruk, Safiye
dc.date.accessioned2020-12-10T11:55:45Z
dc.date.available2020-12-10T11:55:45Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2019-08-27
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/270899
dc.description.abstractMarka kent olma ve yaşanılan kenti marka kent olarak tanıtabilme, kentin yerli ve yabancı yatırımcılar tarafından pek çok yönden desteklenmesine ön ayak olmaktadır. Bu bağlamda, coğrafi bir alan incelemesi ve yerlerin marka kent olabilmesi doğrultusunda yapılmış olan bu çalışmada, Adana kentinin sahip olduğu turizm potansiyeli önceliği ile ele alınmış, Adana'da ikamet eden ve Adana'ya turistik amaçlı gelen iki ayrı grubun kent hakkındaki düşünceleri incelenerek Adana kentinin marka kent olabilmesi için izleyebileceği adımlarla çok yönlü bir inceleme ortaya çıkarılmıştır.
dc.description.abstractBeing a brand city and being able to introduce the city as a brand city lead the city to be supported in many ways by domestic and foreign investors. In this context, a geographic study of the area and the location of the city as a brand city, this study was carried out with the priority of the tourism potential of the city of Adana. a multi-faceted study was carried out with the steps it could take to make it a brand city.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleKent markalaşması kapsamında Adana kenti ile ilgili algıların belirlenmesine yönelik bir araştırma
dc.title.alternativeA research on the determination of the perceptions of the city of Adana for the city branding
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-08-27
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmCity marketing
dc.subject.ytmCity tourism
dc.subject.ytmCreating city brand
dc.subject.ytmBrand
dc.subject.ytmBrand creating
dc.subject.ytmBranding
dc.subject.ytmAdana
dc.identifier.yokid10216169
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityNİĞDE ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid541502
dc.description.pages120
dc.publisher.disciplineÜretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess