Sürdürülebilir çevre açısından eğitim fakültesi öğrencilerinin çevre okuryazarlık düzeylerinin belirlenmesi
dc.contributor.advisor | Kıvrak, Ersin | |
dc.contributor.author | Bilim, İrfan | |
dc.date.accessioned | 2020-12-02T09:46:01Z | |
dc.date.available | 2020-12-02T09:46:01Z | |
dc.date.submitted | 2012 | |
dc.date.issued | 2020-09-30 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/26841 | |
dc.description.abstract | Bu araştırmanın amacı;sürdürülebilir çevre açısından eğitim fakültesi öğrencilerinin çevre okuryazarlık düzeylerinin belirlenmesidir. | |
dc.description.abstract | The aim of this study;determine sustainable environment perspective faculty of education students'levels of environmental literacy. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Sürdürülebilir çevre açısından eğitim fakültesi öğrencilerinin çevre okuryazarlık düzeylerinin belirlenmesi | |
dc.title.alternative | Sustainable Environment Perspective Faculty Of Education Students? Levels Of Environmental Literacy | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2020-09-30 | |
dc.contributor.department | İlköğretim Anabilim Dalı | |
dc.identifier.yokid | 459569 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 449790 |