Search
Now showing items 1-4 of 4
İşletme bölümü öğrencilerinin kültürlerarası yetkinlik algısına yabancı dil ve alan eğitiminin etkisi: İzmir ili örneği
(2021)
Bu araştırmada üniversite öğrencilerinin kültürlerarası yetkinlik algısına etki eden faktörlerin araştırılması amaçlanmıştır. Bu amaca yönelik olarak evvela kültür, kültürel farklılıklar ve kültürlerarası yetkinlik literatürü ...
Athlete brand image: Scale development and model test
(2019)
Spor taraftarı ve izleyicilerin spora olan ilgisi ve spor tüketimi davranışları, sporun anaunsuru olan sporcuların imajından etkilenmektedir. Fiziksel görünümü beğeni toplayan,toplumda olumlu algılar oluşturan, sporla ...
Psikolojik sözleşme ve psikolojik sözleşmeyi işgören algısına göre inceleyen nicel bir çalışma
(2020-01-16)
Bu çalışmada, psikolojik sözleşme taraflarından işgörenin algısı analiz edilmeye çalışılmıştır. Psikolojik sözleşme, işletme ile işgören arasında karşılıklı beklenti ve yükümlülükleri içeren ve işgörenin algısıyla şekillenen ...
Elektronik ödeme yöntemlerine yönelik tüketicinin güvenlik ve güven algısının incelenmesi
(2021)
Günümüz iletişim teknolojilerindeki gelişmeler, çevresel etkenler, akıllı telefon sahipliğinin artması, internete erişim olanaklarının gelişmesi ve pandemi gibi olağanüstü durumlar, tüketicinin geleneksel alışveriş ...