Search
Now showing items 1-10 of 14
Restoran işletmelerindeki fiziksel kanıtların müşteri memnuniyetine etkisi: Afyonkarahisar ili örneği
(2022)
Bu çalışmanın amacı, Afyonkarahisar ilinde bulunan restoran işletmelerindeki müşterilerin fiziksel kanıt algılarının müşteri memnuniyetine etkisinin önem performans analizi ile belirlenmesidir. Çalışmada ilk olarak çalışmanın ...
Sosyal medya fenomenlerinin tüketici satın alma karar sürecine etkisinin cinsiyet ve ürün grubu açısından analizi
(2022)
Bu çalışma, sosyal medyada insanları etkisi altına alan video ve fotoğraf paylaşma uygulamaları üzerinden yapılan fenomen pazarlamasının, özellikle son yılların popüler ürün tanıtma araçlarından biri olduğu gerçeğinden ...
Örgütsel destek ve sosyal desteğin psikolojik dayanıklılık üzerindeki etkisi: Beş yıldızlı otel işletmelerinde bir araştırma
(2022)
Bu araştırmanın temel amacı örgütsel destek ve sosyal desteğin psikolojik sermayenin bir bileşeni olan psikolojik dayanıklılık üzerindeki etkisini ortaya koymaktır. Araştırmanın alt amacı ise çalışanların psikolojik ...
Kayırmacılık algısının örgütsel sapma davranışına etkisinde özgüvenin düzenleyici rolü
(2022)
Bu çalışmanın amacı kayırmacılık algısının örgütsel sapma davranışına etkisinde özgüvenin düzenleyici rolü etkisini incelemektir. Kayırmacılığın örgütsel sapma davranışına etkisinde özgüvenin düzenleyici rolünü ortaya ...
Vergi ödemeyi açıklamada beklenti teorisi
(2022)
Bireylerin tercihleri, geçmişten günümüze araştırmacıların her daim ilgisini çeken bir konu olmuştur. Özellikle son yıllarda bireylerin nasıl tercih yaptıklarına dair araştırmalar, psikoloji ve iktisat bilimi araştırmacılarını ...
Girişimci olma motivasyonu ve korkularının girişimci olma eğilimine etkisi: Afyon Kocatepe Üniversitesi öğrencileri üzerine bir araştırma
(2022)
Bu çalışmanın amacı girişimci olma motivasyonu ve korkularının girişimci olma eğilimi üzerindeki etkisini incelemektir. Girişimci olma motivasyonu ve korkularının girişimci olma eğilimi üzerindeki etkisini ortaya koymak ...
A research on promotion actıvities in the marketing of halal-certified food products
(2022)
Ülkeler arası ticaretin kolaylaşmasıyla birlikte tüketicilerin zevk ve tercihleri de çeşitlenmiştir. Gıda ürünleri satın alırken helal sertifikası arayan tüketicilerin sayısı artmakta ve bu tüketici grubunu hedefleyen ...
İşletme yöneticilerinin çevre muhasebesine ilişkin algı ve tutumlarına etki eden faktörlerin belirlenmesi: Afyonkarahisar Organize Sanayi Bölgesi örneği
(2022)
İşletmelerin faaliyetleri sonucu meydana gelen olumlu ya da olumsuz çevresel etkilerin boyutlarının belirlenmesi ve hesap verilebilmesi açısından işletme muhasebe kayıtlarında yer alması tüm toplumlar açısından işletmenin ...
Yöneticilerin liderlik türleri ve çalışanların kişilik özelliklerinin örgütsel sinizm üzerine etkileri
(2022)
Bu araştırmanın temel amacı, yöneticilerin liderlik türleri ve çalışanların kişilik özelliklerinin örgütsel sinizm üzerinde yarattığı etkileri incelemektir. Bu amaç doğrultusunda ilgili literatür incelendikten sonra liderlik, ...
Epistemik merak, iş becerikliliği ve algılanan örgütsel desteğin yenilikçi iş davranışına etkisi: Beş yıldızlı otel işletmelerinde bir uygulama
(2022)
Yenilikçi iş davranışı, işletmelerin yaratıcı ve yenilikçi yönlerini ön plana çıkarmaları için önemli bir basamak olarak görülmektedir. İnsan kaynağının yeni bir fikir, süreç, mal veya hizmet ile sonuçlanabilen tüm ...