Search
Now showing items 1-5 of 5
The effect of influencer credibility on brand trust and purchase intention: A study on Instagram
(2020-10-01)
Sosyal medya kullanıcılarının sayısı ve kullanıcıların farklı sosyal medya platformlarına erişimi her geçen gün artmaktadır. Bu nedenle, sosyal medya platformları işletmelerin pazarlama stratejilerinde artan bir öneme ...
Çoklu ortama dayalı sosyal bilgiler öğretiminin motivasyon, akademik başarı ve tutuma etkisi
(2020-01-27)
Bu çalışmanın genel amacı, çoklu ortama dayalı sosyal bilgiler öğretiminin motivasyon, akademik başarı ve tutuma etkisinin incelenmesidir. Ayrıca 5. sınıf öğrencilerinin çoklu ortama dayalı işlenen sosyal bilgiler dersinin ...
The effects of VIX index values on returns of BIST-100 index
(2020-11-19)
endeksinin benzersiz özellikleri nedeniyle, yatırımcıların yüksek getiri elde etmesine ve modern düşük faizli bir piyasada riskleri en aza indirmesine yardımcı olabileceğinden şüphe yok. VIX endeksinin etkileri S&P 500 ...
Özel tasarrufun belirleyicileri: Seçilmiş MENA ülkeleri üzerine bir çalışma
(2020-06-16)
Ekonomik büyüme için hayati önem taşıyan yatırımlar, genellikle yurt içi ve yurt dışı tasarruflar ile finanse edilir. Ancak yurt dışı tasarruflar, ülkenin parasını aşırı değerlendirerek cari açığa sebep olması ve ekonomik ...
İslamcılık düşüncesi bağlamında Musa Carullah Bigiyef düşüncesinin sosyolojik temelleri
(2020-09-25)
İslamcılık siyasal bir ideoloji olarak 19. yüzyılda tezahür etse de İslamiyet'in doğuşundan itibaren İslam dinini kabul etmiş insanlar, Kur'an-ı Kerim'in emirlerini hayatın her alanında hakim kılma çabasında ...