Show simple item record

dc.contributor.advisorKardaş, Faruk
dc.contributor.authorGökay, Tuba
dc.date.accessioned2020-12-10T11:08:40Z
dc.date.available2020-12-10T11:08:40Z
dc.date.submitted2018
dc.date.issued2018-09-12
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/256157
dc.description.abstractdaha sonra doldurulacaktır
dc.description.abstractdaha sonra doldurulacaktıren_US
dc.languageTurkish and English
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleEğitim Fakültesindeki Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
dc.title.alternativeDetermining the Relation Between Critical Thinking Tendencies of Teacher Candidates in the Faculty of Education and Attitudes Towards Teaching Profession
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-09-12
dc.contributor.departmentMatematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10211446
dc.publisher.instituteFen Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityERZİNCAN BİNALİ YILDIRIM ÜNİVERSİTESİ
dc.description.pages0
dc.publisher.disciplineFen Bilgisi Öğretmenliği Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess