Eğitim Fakültesindeki Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi
dc.contributor.advisor | Kardaş, Faruk | |
dc.contributor.author | Gökay, Tuba | |
dc.date.accessioned | 2020-12-10T11:08:40Z | |
dc.date.available | 2020-12-10T11:08:40Z | |
dc.date.submitted | 2018 | |
dc.date.issued | 2018-09-12 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/256157 | |
dc.description.abstract | daha sonra doldurulacaktır | |
dc.description.abstract | daha sonra doldurulacaktır | en_US |
dc.language | Turkish and English | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Eğitim Fakültesindeki Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri ile Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin Belirlenmesi | |
dc.title.alternative | Determining the Relation Between Critical Thinking Tendencies of Teacher Candidates in the Faculty of Education and Attitudes Towards Teaching Profession | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-09-12 | |
dc.contributor.department | Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Anabilim Dalı | |
dc.identifier.yokid | 10211446 | |
dc.publisher.institute | Fen Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | ERZİNCAN BİNALİ YILDIRIM ÜNİVERSİTESİ | |
dc.description.pages | 0 | |
dc.publisher.discipline | Fen Bilgisi Öğretmenliği Bilim Dalı |