Show simple item record

dc.contributor.advisorÇiftçioğlu, Başak Aydem
dc.contributor.authorÖzüçelik, Erdem
dc.date.accessioned2020-12-10T10:38:02Z
dc.date.available2020-12-10T10:38:02Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2019-06-10
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/249001
dc.description.abstractEğitim kurumlarının örgün eğitim sistemini uygularken karşılaştıkları maliyetler, uzaktan eğitim sistemiyle yaptıkları eğitim maliyetlerini geçmektedir. Bunun ispatı üniversitelerin uzaktan eğitime yönelmeleri olarak değerlendirilebilir. Örgün eğitimde ihtiyaç duyulan derslikler, dersliklerin ihtiyaçları, ısınma maliyetleri, öğrencilerin kurumlara gidip gelmesinde harcanılan giderler gibi materyaller bu kurumları bilişim sektörüne yöneltmektedir. Bu yöneliş hem maliyet açısından kurumları rahatlatmakta hem öğrencilerin kendi istedikleri mekânda ve zamanda eğitimlerini alabilmekte hem de akademisyenler eğitimlerini rahat ve teknolojik sanal platformlarda, öğrenci ile iletişimlerini kolaylıkla zaman ve mekân kaydı olmaksızın yapabilmektedirler.Bu çalışmada Uludağ Üniversitesi'nin örgün eğitim sistemlerine entegre etmiş olduğu UKEY sisteminin, öğrenciler tarafından kullanımı, teknoloji kabul modeli çerçevesinde incelenecektir.
dc.description.abstractThe costs of formal education systems are higher than those of distance education systems. Materials such as the classrooms needed for formal education, the needs of the classes, heating costs, expenditures of the students on the way to and from the institutions, etc. direct these institutions to the information sector. This orientation relaxes the institutions regarding cost and enables the students to take their place and time in their own education and also the academicians can make their pieces of training with comfortable and technological virtual platforms without having to communicate with the students in time and space easily.In this study, the use of the UKEY system, which Uludag University integrates with the formal education systems, will be examined within the framework of the technology acceptance model.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleUzaktan eğitim sistemlerinin kullanımı; Uludağ Üniversitesi örneği
dc.title.alternativeUse of distance education systems; the case of Uludag University
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-06-10
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmComputer assisted education
dc.subject.ytmEducation
dc.subject.ytmEducation system
dc.subject.ytmDistance education
dc.subject.ytmUniversities
dc.subject.ytmUludağ University
dc.subject.ytmCost
dc.subject.ytmTechnology Acceptance Model
dc.subject.ytmEducation technology
dc.identifier.yokid10230071
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBURSA ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid537097
dc.description.pages122
dc.publisher.disciplineYönetim ve Organizasyon Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess