Öğretmen Adaylarının Epistemolojik ve Öz-yeterlik İnançları Açısından Teknoloji Kabullerinin İncelenmesi
dc.contributor.advisor | Kartal, Tezcan | |
dc.contributor.author | Kiziltepe, İbrahim Serdar | |
dc.date.accessioned | 2020-12-10T09:45:33Z | |
dc.date.available | 2020-12-10T09:45:33Z | |
dc.date.submitted | 2019 | |
dc.date.issued | 2019-05-28 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/239455 | |
dc.description.abstract | daha sonra doldurulacaktır | |
dc.description.abstract | daha sonra doldurulacaktır | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Öğretmen Adaylarının Epistemolojik ve Öz-yeterlik İnançları Açısından Teknoloji Kabullerinin İncelenmesi | |
dc.title.alternative | Examining Pre-service Teachers' Technology Acceptance in Terms of Epistemological Beliefs and Self-efficacy | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2019-05-28 | |
dc.contributor.department | İlköğretim Anabilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Epistemological beliefs | |
dc.subject.ytm | Science teaching | |
dc.subject.ytm | Technology Acceptance Model | |
dc.identifier.yokid | 10251424 | |
dc.publisher.institute | Fen Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | KIRŞEHİR AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ | |
dc.description.pages | 0 | |
dc.publisher.discipline | Fen Bilgisi Eğitimi Bilim Dalı |