Search
Now showing items 1-3 of 3
Deneyimsel pazarlamada sosyal medya reklamlarının tüketici tutum ve satın alma niyetleri üzerinde etkisinin incelenmesi
(2022)
Gelişen teknoloji ile birlikte tüketiciler tarafından kullanımı aktif ve yaygın hale gelen sosyal medya platformları, artan rekabet ortamında işletmeler için de önemli bir hale gelmektedir. Tüketicilerin yeni ürün ve ...
Marka denkliği ile marka aşkı ilişkisinde ağızdan ağıza pazarlamanın aracılık rolünün incelenmesine yönelik bir araştırma
(2022)
Artan rekabet koşulları ile birlikte işletmelerde marka denkliği, marka aşkı kavramlarının önemi daha da artmıştır. Bu kapsamda, araştırmanın amacı, marka denkliği ve unsurlarının marka aşkı ile ilişkisini ve pozitif ağızdan ...
Akıllı teknolojilerin yiyecek-içecek sektöründe uygulanması: Konya örneği
(2022)
Bu araştırmada Konya ilinde yiyecek-içecek sektöründe faaliyet gösteren işletmelerin akıllı turizm teknolojilerini oluşturan nesnelerin interneti, mobil iletişim, bulut bilişim ve yapay zekâ teknolojileri uygulamalarını ...