Search
Now showing items 1-2 of 2
Kurum imajı oluşumunda sosyal medyanın kullanılmasına müşterilerin bakışı: Konya ilinde bir araştırma
(2020-09-29)
Kurum imajı, bir kurumun paydaşları tarafından, en önemlisi de müşteriler tarafından nasıl görüldüğünü ifade etmektedir. Rekabetin oldukça yoğun olduğu günümüzde müşteriler tarafından fark edilip tercih edilmek isteyen ...
Genç tüketicilerin sosyal medya kullanım alışkanlıkları ve marka tercihleri arasındaki ilişki: Selçuk Üniversitesi öğrencileri üzerine bir araştırma
(2020-09-24)
Geçmişten günümüze iletişim teknolojileri hızla gelişmiş ve gelişmeye de devam etmektedir. Bu gelişmeler sonucunda sosyal medya kavramı ortaya çıkmış ve hayatımızın merkezinde yerini almıştır. Sosyal medya insanlık için ...