Search
Now showing items 1-5 of 5
Satın almada kişisel etkiler ve tüketici benlik tanımlamaları: Konya ilinde ampirik bir çalışma
(2018-08-06)
Günümüz toplumlarında tüketimin çok artması, tüketici tutum ve davranışlarından kaynaklanmaktadır. Pazarlama biliminin temel konularından biri de tüketici davranışlarıdır. Tüketici davranışlarından olan satın alma davranışı ...
Genç tüketicilerin sosyal medya kullanım alışkanlıkları ve marka tercihleri arasındaki ilişki: Selçuk Üniversitesi öğrencileri üzerine bir araştırma
(2020-09-24)
Geçmişten günümüze iletişim teknolojileri hızla gelişmiş ve gelişmeye de devam etmektedir. Bu gelişmeler sonucunda sosyal medya kavramı ortaya çıkmış ve hayatımızın merkezinde yerini almıştır. Sosyal medya insanlık için ...
Alışveriş merkezlerinde mimari tasarımın tüketici davranışlarına etkisi: Konya örneği
(2018-08-06)
Geçmişten günümüze tüketici davranışları konusu işletmeler için hayati öneme sahip olmuştur. Tüketici davranışlarını anlayabilmek ve bu doğrultuda stratejiler belirleyebilmek, rekabet şartlarında ayakta kalabilmenin en ...
Modern alışveriş merkezlerinin tüketici davranışları üzerindeki etkisi ve Konya ilinde bir uygulama
(2018-08-06)
İnsanın doğumundan ölümüne kadar yaşamın her aşamasında tüketim eylemi gerçekleştirmektedir. Günümüzde artan teknoloji ve çağdaş yaşam koşulları tüketim olayını daha önemli kılmaktadır. Tüketim olayını gerçekleştiren ...
Sosyal medyanın tüketici algısına etkisi ve Konya Selçuk Üniversitesi öğrencileri üzerinde bir uygulama
(2020-05-11)
İletişim, insanlığın varoluşundan beri yüzyıllar boyunca bir ihtiyaç olarak ortaya çıkmış ve insanoğlu bu ihtiyacın üstesinden gelebilecek araçları, çözümleri bulmuştur. Dumanla iletişim kuran ilk insanlık, gelişen ...