Search
Now showing items 1-10 of 27
KOBİ`lerde kurumsallaşma ve örgütsel performans ilişkisi: Konya sanayi işletmeleri araştırması
(2018-08-06)
Bu araştırmada küçük ve orta ölçekli işlemelerde kurumsallaşmanın sadelik, esneklik, özerklik, formalleşme, profesyonelleşme, saydamlık ve tutarlılık boyutlarının örgütsel performansın finansal ve finansal olmayan boyutlarına ...
Yoksullukla mücadelede mikro kredi uygulamaları Konya ili örneği
(2018-08-06)
Teknolojinin getirmiş olduğu değişikliler dünyanın ekonomik ve sosyal olarak küreselleşmesine neden olmuştur. Artık hangi ülkede yaşanırsa yaşansın bütün sorunlar insanlığın sorunu haline gelmiştir. Bütün bu gelişmelere ...
Örgütsel bağlılık ve iş tatmininin işten ayrılma niyetine etkisi: Konya ili ilaç sektörü çalışanları üzerine bir uygulama
(2018-08-06)
Bu araştırma, Konya ili sınırları içerinde faaliyet gösteren ilaç sektörü çalışanlarının, örgütsel bağlılık ve iş tatmini duygularının işten ayrılma niyetlerine olan etkisine ilişkin bulgular elde etmeyi amaçlamaktadır.İhtiyaç ...
İşyerinde yalnızlık ve işyerinde dışlanma sarmalında presenteeism: Bankacılık sektöründe bir araştırma.
(2018-10-30)
Çalışma kapsamında yapılan araştırmalarda işyerinde yaşanan yalnızlık, dışlanma ve presenteeism konularının gerek çalışanlar gerek de işyerleri açısından çok ciddi sorun olduğu anlaşılmıştır. Araştırmanın amacı, işyerinde ...
Küresel tedarik zinciri yönetiminde beklentiler, sorunlar ve çözüm önerileri: Konya ilinde faaliyet gösteren işletmelere yönelik bir araştırma
(2018-08-06)
Günümüz küresel rekabet ortamında işletmeler, sürekli değişen ve gelişen pazar koşullarında rekabet edebilmek, müşteri beklentilerini karşılayabilmek ve üretim maliyetlerini azaltabilmek için değişimlere uyum sağlamak ...
Bölgesel kalkınmada üniversite-sanayi işbirliği: Konya örneği
(2018-08-06)
Küreselleşmeyle beraber değişen dünya düzeni bölgesel politikaları da etkilemiş, bölgesel gelişmenin kavramsallaştırılması ve bölgesel politikaların uygulanmasında değişikliğe yol açmıştır. Bu değişimle bölge, kalkınma ve ...
Satın almada kişisel etkiler ve tüketici benlik tanımlamaları: Konya ilinde ampirik bir çalışma
(2018-08-06)
Günümüz toplumlarında tüketimin çok artması, tüketici tutum ve davranışlarından kaynaklanmaktadır. Pazarlama biliminin temel konularından biri de tüketici davranışlarıdır. Tüketici davranışlarından olan satın alma davranışı ...