Search
Now showing items 1-10 of 12
Çalışanların hizmet odaklılığının işe tutkunluk üzerindeki etkisi: Turizm işletmelerinde görgül bir araştırma
(2020-01-24)
Bu çalışmanın amacı, turizm işletmelerinde çalışanların hizmet odaklılığın ve işe tutkunluğun düzeyini ayrıca hizmet odaklılığının işe tutkunluk üzerindeki etkisini işletme türü açısından karşılaştırmalı olarak incelemektir. ...
Turizm işletmelerinde bilgi teknolojileri ve dijital dönüşüm: Konya örneği
(2020-04-28)
20'nci yüz yılın başlaması ile birlikte, dünyada pek çok alanda önemli gelişmeler yaşanmaya başlamıştır. Aynı yüz yılın ikinci yarısı itibarıyla yaşanan gelişmeler daha da belirginleşmiş, zamanla herkes bu gelişmelerden ...
İşletmelerde iş güvenliği kültürü ve iş güvenliği performansı: Konya ilinde bir araştırma
(2020-05-03)
İnsanlık tarihinin günümüze kadar gelişmesinde büyük rol oynayan çalışma eylemi, insanlığın varlığını sürdürmesi ve geliştirmesi amacıyla, vahşi doğa ile olan mücadelesiyle başlamış ve gün geçtikçe artmıştır. Günümüzde ...
İşletmelerin karar verme organları üzerinde stresin etkileri ve Konya bölgesindeki işletmelerde uygulamalı bir araştırma
(2020-12-23)
206 ÖZET Bu araştırmanın konusu, işletmelerin karar verme organları üze rinde stresin etkileri ve Konya bölgesindeki işletmelerde buna yönelik bir uygulamadır. Yapılan uygulamalı araştırmanın amacı ise, son yıllarda işletme ...
Yalın üretime geçiş çalışmaları; Değer akış haritalama, bireysel öneri sistemi, kaizen çalışmaları: Büyük ölçekli firmalarda uygulamalar
(2020-05-25)
Günümüz küreselleşen iş dünyasında, rekabetin hızla artması ve müşterilerin giderek daha seçici ve bilinçli hale gelmesi ile birlikte, firmaların bu unsurlara karşı daha verimli ve etkin üretim ve yönetim teknikleri uygulamak ...
Özel işletmelerden birisi olan alışveriş merkezlerinde halkla ilişkiler uygulamaları: Bursa Zafer Plaza alışveriş merkezi örneği
(2020-05-27)
Çeşitli mal ve hizmetleri bir araya getiren AVM'ler belirli bölgelerde birden fazla açılmaktadır. Bu da beraberinde rekabeti getirmektedir. AVM'ler birbirine benzeyen mal ve hizmetler sunmaktadır. Rekabetin yoğun ...
İşletmelerde halkla ilişkiler
(2020-12-22)
Özel spor işletmelerinde hizmet alan bireylerin memnuniyet düzeylerinin belirlenmesi
(2020-10-30)
Bu araştırmada, özel spor işletmelerinde hizmet alan bireylerin memnuniyet düzeylerinin belirlenmesi, kişisel özelliklerin bireylerin memnuniyeti üzerindeki etkilerini araştırması ve müşteri memnuniyetini etkileyen faktörler ...
Örgütsel meşruiyet krizi ve meşruiyetin yeniden yapılandırılması: Çoklu vaka incelemesine dayalı bir araştırma
(2020-11-10)
Bu araştırmanın amacı, örgütsel meşruiyet krizi olarak tanımlanan durumlarda işletmelerin krizi nasıl algıladıklarını, hangi tepkileri verdiklerini ve kriz sonrasında meşruiyeti onarma veya yeniden kazanma amacıyla hangi ...