Search
Now showing items 1-7 of 7
Macera turizmi pazarlaması: Antalya yöresine gelen turistlerin macera turizmine yönelik eğilimleri üzerine bir araştırma
(2018-08-06)
Ürün çeşitliliğinin, başarının anahtarı olduğu bu çağda, hizmet sektörünün arz profilinde, büyük değişimler yaşanmaktadır. 90'lı yıllardan bu yana, seyahat ve turizm sektörünün sunduğu ürün ve hizmetlerin, farklılaşan ...
Motivasyon temelli pazarlamanın otel işletmelerindeki etkisi üzerine bir araştırma
(2018-08-06)
Bu çalışmada otel işletmelerinde konaklayan turist motivatörlerinin demografik değişkenler ve tatil ile ilgili değişkenler açısından farklılık gösterip göstermediği ele alınmıştır. Bu kapsamda geliştirilen hipotezler, Konya ...
Destinasyon pazarlamasında markalaşma ve markalaşma yolunda Şanlıurfa kent imajı
(2018-08-06)
Destinasyonlar bütüncül bir özelliğe sahiptir. Bu bağlamda destinasyonda bulunan çekicilikler, işletmeler, kurum ve kuruluşlar ayrı ayrı değerlendirilmemektedir.Seyahat edenlerin karar vermelerini ve seçimlerini etkilemek ...
Seyahat acentalarının satış geliştirme çabaları: Mersin ve Adana illerinde yapılan bir araştırma ve sonuçları
(2018-08-06)
Seyahat acentaları oluşturdukları seyahat ürünlerini pazarlarken çeşitli satış teknikleri kullanırlar. Bunları kullanırken de çeşitli stratejik kararlar almaları esastır. Seyahat endüstrisi işletmeleri tüm dünya vatandaşlarına ...
Yeşil pazarlamanın turizmde satınalma davranışlarına etkisinin incelenmesine yönelik organik oteller üzerine bir uygulama
(2018-08-06)
Turizm pazarlamasında farklı bir yaklaşım olan yeşil pazarlama uygulamalarının tüketicilerin seyahatleri ile ilgili satın alma davranışlarını etkileyen önemli faktörlerden biridir. Dolayısıyla tüketicilerin karar verme ...