Search
Now showing items 1-7 of 7
Yeşil pazarlama faaliyetlerinin tüketicilerin çevreye duyarlı mal ve hizmetleri tercih etme eğilimlerine etkisi
(2019-08-08)
İnsanlar doğada bulunan kaynakları sınırsızmış gibi kullanıp çevresel tahribatlara yol açmaktadırlar. İnsanların sergilemiş oldukları bu bilinçsiz davranışlar sonucunda dünyadaki denge bozularak iklimler değişmiş ve küresel ...
The factors impact consumers from different cultures in social media marketing practices: A study on Thailand and Turkey
(2019-01-07)
Son yıllarda sosyal medya kullanımı ciddi bir şekilde artış göstermektedir. Sosyal medyanın temel amaçlarından biri insanlar arası iletişimi sağlamak ve ağı oluşturmak. Ticari boyuttan ele alırsak sosyal medya kullanımı ...
Eğitim hizmetleri pazarlamasında sosyal medyanın etkisi: Konya`daki devlet ve vakıf üniversitelerinin uygulamalarının karşılaştırılmasına yönelik bir araştırma
(2019-01-07)
Günümüzde sosyal, ekonomik ve teknolojik yapıda meydana gelen değişimler ve gelişmeler pazarlama ilke ve stratejilerinin değişimini ve gelişimini de zorunlu hale getirmiştir. Dolayısıyla sosyal medya insanların günlük rutin ...
İşletmelerde sosyal medya yönetiminin pazarlama performansına etkilerinin belirlenmesine yönelik bir araştırma
(2019-06-11)
Sosyal medya yaygınlaştıkça kullanım alanları gelişmektedir. Sosyal medya pazarlama uygulamaları bunlardan sadece bir tanesidir. Dijital pazarlama, özellikle sosyal medya pazarlaması, müşteriyi bilinçlendirmiş ve aktif ...
Viral pazarlamanın, Y neslinin perakende risk algısına ve mağaza sadakatine etkisinin değerlendirildiği bir çalışma
(2019-11-01)
Şirketler arasındaki rekabetin, iletişim teknolojilerinin şekillendirdiği küresel bir dünyada gerçekleşmesi ve bilgiye erişim kolaylığı, post-modern pazarlama yöntemlerinin yaygınlaşmasının ana sebeplerindendir. Diğer bir ...
Bir pazarlama aracı olarak elektronik ticaretin satış artırma çabalarına etkisinin araştırılması: K. Maraş ili örneği
(2019-11-08)
Dünya'da bilgi ve iletişim teknolojilerinin gelişmesine bağlı olarak, her alanda olduğu gibi e-ticaret alanında da gelişmeler yaşanmaktadır. Özellikle internetin insanların ve işletmelerin kullanımına sunulması ile ...
Nöropazarlamada davranışsal deneylerle reklamın tüketici üzerindeki etkisinin araştırılması
(2019-10-31)
Tarım toplumundan endüstriyel topluma geçen tüketiciler, değişen yaşam şartları ve zengin ürün seçenekleri, ezber bozan bir nitelikte veya geleneksel perspektifin ötesinde, pazarlama anlayışında radikal değişimlerin ...